Site icon IAS

בנות, בריטיש איירווייס מזמינה אתכן לקוקפיט

חברת התעופה בריטיש איירווייס השיקה לאחרונה קמפיין לגיוס נשים כטייסות לחברה. בשנת 2015 מתכננת חברת התעופה בריטיש איירווייס לגייס טייסים/טייסות לקורס חדש שיפתח ב-23 לפברואר 2015.

סקר שנערך לאחרונה בקרב 2000 נשים ע"י חברת התעופה בריטיש איירווייס מגלה כי 63% מהנשאלות שללו את האפשרות לקריירה כטייסות. 20% ציינו שבמהלך חייהן ראו בסרטי קולנוע או טלוויזיה טייסים גברים בלבד. 20% משוכנעות שנשים יכולות לעבוד רק כדיילות. 13% מעולם לא טסו במטוס בו הייתה טייסת. ל-10% מהמשתתפות בסקר נאמר בצעירותן כי התפקיד מיועד לגברים בלבד.

קפטן Stephen Riley, אמר:" זה מאוד מרגש לעבוד כטייס בחברת התעופה בריטיש איירווייס, אנו מצפים השנה לכ-4000 טייסים בחברה, המספר הגבוה ביותר בהיסטוריה הארוכה של חברת התעופה, בת 95 שנה.
 
"מחויבות החברה להשקעה במטוסים חדישים וליעדים נוספים תמשיך להציג את בריטיש איירווייס כחברת תעופה אטרקטיבית עבור טייסים/טייסות מוכשרים בלי קשר למינם. אנו עובדים קשה לבחור את הטייסים הטובים ביותר במטרה להעניק ללקוחותינו חווית טיסה מהנה ובטוחה", הוסיף קפטן ריילי.

אמילי לסטר, טייסת בחברת בריטיש איירווייס אמרה בתגובה:" חברת התעופה בריטיש איירווייס אפשרה לי להגשים חלום. אחרי תוכנית אימונים אינטנסיבית אני עובדת כטייסת בקווי התעופה של חברת בריטיש איירווייס ברחבי יבשת אירופה ואעודד כל אחד לחשוב על קריירה נהדרת עבור גברים ונשים".

בצי מטוסי חברת התעופה בריטיש איירווייס פועלים כיום 8 מטוסי בואינג 787 ו-8 מטוסי איירבוס A380 . שמונה מטוסים נוספים יצטרפו לצי במהלך השנה ו-20 אמורים להצטרף עד סוף שנת 2017.  

https://www.youtube.com/watch?v=VhTZVuI1vgg

Exit mobile version