Site icon IAS

בירה "גוס איילנד" , מעתה בטיסות יונייטד איירליינס

 
312 Urban Wheat Ale מתוצרת גוס איילנד היא בירה בהשראת העיר שיקגו, בעלת טעם מודגש, הנקראת על שמו של אחד מאזורי החיוג הראשיים של העיר. הבירה מתאפיינת בארומה הפיקנטית של צמח הכְּשׁוּת מזן cascade, והטעם – טעם שיכר פירותי עז, בגוף חלק וקרמי מרענן במיוחד.
 
"אנו שמחים מאוד על הצטרפותו של מותג חזק נוסף לשירות המשקאות שלנו ", אמרה לינדה קופמן, סגן נשיא שירותי המזון של יונייטד. "הלקוחות שלנו סיפרו לנו שהם רוצים בירה בתוצרת מקומית  במטוס, והתוספת של 312 Urban Wheat Ale מאפשרת לנו לקלוע לטעמם ,עם מוצר מצוין".
 
"אנו גאים על כך יונייטד איירליינס בחרה ב-Goose Island כשותף של החברה לאספקת בירה מקומית", אמר אנדי גלר, מנכ"ל חברת גוס איילנד . לא זו בלבד ששתי החברות הן משיקגו, הן גם סמלים ידועים של העיר – אלה רק שתיים מהסיבות הרבות לכך שהצלחתו של הקשר הזה מובטחת" .
 
הבירה תוגש בחינם ללקוחות שירותי הפרמיום ותעלה 7.99 דולר במחלקת התיירים United Economy. בטרקליני United Club בשדות התעופה יהיה מחירה של כוס משקה 3 דולר.

מבחר מזון ומשקאות בחברת יונייטד איירליינס
וודקה Tito's Handmade Vodka – משקה אלכוהולי עטור פרסים של יצרן מקומי עצמאי, שהחברה מציעה בטיסות ברחבי העולם ובטרקליני United Club בארה"ב.
 
יינות איכותיים בחצאי-בקבוקים במחלקת עסקים בטיסות בין ארה"ב לאירופה וכן ב'שירות פרמיום' של United אשר פועל בין שדה התעופה JFK בניו יורק ללוס אנג'לס ובין שדה התעופה JFK בניו יורק לסן פרנסיסקו.
 
אפשרויות למאכלים נטולי גלוטן בתפריט המוצע בטיסות בין ארה"ב ליעדים ברחבי צפון ומרכז אמריקה.

Exit mobile version