Site icon IAS

בין הרים מושלגים לטיול כרמים: בדרך לטיול עוצרים בשוויץ  

הנחה של 50% ברוב רכבות ההרים בערים המשתתפות בתכנית. צילום יח"צ

SWISS, חברת התעופה הגדולה והמובילה בשוויץ, משיקה תכנית ייחודית לרגל עונת הנסיעות בשיתוף משרד התיירות השוויצרי וחברת התיירות הגדולה STC (Switzerland Travel Centre): Stopover Switzerland.

התכנית מציעה חבילות תוכן ייחודיות שיאפשרו לנוסעים לעצור בשוויץ בדרכם ליעדם הסופי, להאריך את שהותם בה, ליהנות מנופיה הקסומים ולחוות מהמיטב של שוויץ בדרכם ליעד הטיול המקורי.

נופים מושלגים בשוויץ. רווח בעצירת ביניים. צילום יח"צ

החבילות כוללות 1-4 לילות באחד מהיעדים בהתאם לחבילה שנבחרה, כדוגמת ציריך, אינטרלאקן או לוצרן, שהייה בבתי מלון ברמה של 3-5 כוכבים ושימוש חופשי בכל אמצעי התחבורה הציבורית של שוויץ, באמצעות כרטיס התחבורה TRAVEL PASS, הכולל רכבות, אוטובוסים, ספינות וכו'.

להפיק את המירב מהשהייה

כמו כן  כוללת החבילה שוברי הנחה של 1+1 לאתרים ומסעדות ברחבי שוויץ והנחה של 50% ברוב רכבות ההרים בערים המשתתפות בתכנית. זאת לצד טיפים לטיולים ופעילויות מקומיות אפשריות, על מנת לסייע לאורחים להפיק את המירב מהשהייה שלהם.

חבילות Stopover Switzerland מציעות מגוון טיולים, בהם טיול לשתי פסגות האלפיניות, טיטליס ויוגנפראו, טיול בכרמים ובאגמים הסמוכים לערים עם שהות בבקתות עץ ונופים עוצרי נשימה ועוד.

החבילות מוצעות במחיר התחלתי של 180 דולר לאדם.

SWISS, חברת התעופה השוויצרית משרתת מעל ל-100 יעדים ב-44 מדינות ברחבי העולם מציריך, ז'נבה ולוגאנו ומטיסה כ-18 מיליון נוסעים בשנה עם צי המטוסים שלה, הכולל כ-90 מטוסים ומעל ל-9,000 עובדים.

החברה נמצאת בבעלות קבוצת לופטהנזה  והיא חברה בברית חברות התעופה הבינלאומית Star Alliance.

Exit mobile version