Site icon IAS

ביטולים נוספים, עיכובים והסטת מסלולים צפויים בנמל התעופה של ג'נבה

SWISS Boeing 777-300ER. צילום SWISS

שיבושים בטיסות חברת SWISS הבוקר (ו', ה-30 ביוני) בנמל התעופה של ז'נבה, בין השעות 06:00 ל-10:00, בעקבות שביתת עובדי הנמל. נוסעים שנאלצו לנחות בציריך הועברו ברכבת לג'נבה ויפוצו על כך.

לדברי חברת התעופה חלק גדול מעובדי נמל התעופה חזרו לעבודה סדירה למעט עובדי האבטחה ולכן חברת SWISS צופה עיכובים נוספים בטיסותיה וממליצה להקדיש זמן רב יותר להליך ההגעה לנמל התעופה והצ'ק אין. בנוסף, חברת SWISS ממליצה להיעזר באפליקציה כדי לבדוק את מצב הטיסה.

מחברת SWISS נמסר:

"המצב נותר הפכפך ולא ברור כיצד תתפתח השביתה. אנו נערכים לכל התרחישים האפשריים, כולל הקמת צוות משימה מיוחד שיעשה כל שניתן כדי למזער את ההשפעה על הנוסעים שלנו גם אם השביתה תימשך. למרות מאמצים אלו, אנו צופים ביטולים נוספים, עיכובים והסטת מסלולים במהלך היום ועד מחר, שבת. כאמצעי זהירות, לא הייתה לנו ברירה אלא להשעות את מכירת הכרטיסים לטיסות השבת וראשון שלנו".

"מגלים הבנה לזעם של הנוסעים שנפגעו, ועושים כל שביכולתנו כדי להציע להם חלופות מתאימות. נוסעים שהושפעו מהשביתה וסיפקו מספר טלפון או כתובת דואר אלקטרוני בזמן ההזמנה יקבלו הודעה יזומה על ידי SWISS על כל ביטולים או עיכובים נוספים, ויוזמנו מחדש לתאריך טיסה מאוחר יותר, ללא תשלום אם ירצו בכך. נוסעים שהזמינו דרך סוכן נסיעות (מקוון) מתבקשים ליצור קשר עם סוכן הנסיעות. כל הנוסעים מתבקשים לבדוק את סטטוס הטיסה שלהם באתר swiss.com או באפליקציה".

"אנו שואפים להיות חברת תעופה אמינה ודייקנית עבור לקוחותינו ומצטערים על כך שלא הצלחנו לעמוד ביעד זה עקב השביתה. השנה, שביתות הציבו אתגרים משמעותיים במיוחד עבור עובדי SWISS. מעולם לא נאלצנו לבטל כל כך הרבה טיסות ברחבי אירופה עקב שביתות".

Exit mobile version