Site icon IAS

ביום חמישי, יום השיא של תנועת נוסעים בטיסות בינלאומיות

נתב"ג. תור לבידוק הבטחוני. צילום עירית רוזנבלום

מעל  107.000 נוסעים יעברו בנתב"ג  מחר, יום חמישי ה-6.9, ב-650  תנועות מטוסים. בשל רצף החגים, היציאה לחופשת החג תימשך עד ליום שישי שלפני חג ראש השנה בו יימשך העומס  בנתב"ג עם מעברם של 78,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות.

ספטמבר ימשיך לשבור את  שיאי הגידול בתנועת הנוסעים  בנתב"ג עם מעל 2.2 מיליון נוסעים ב- 14,000 טיסות  בינלאומיות, גידול של 15% בתנועת הנוסעים הבינלאומית

הרכבת האווירית לאומן החלה ומחר יירשם שיא תנועת הנוסעים לאוקראינה. הרכבת האווירית הזו תימשך עד ה-9.9 ורשות שדות התעופה נערכה בכוחות מתוגברים  ליציאת  חסידי ברסלב למסע החג המסורתי.

בערב יום הכיפורים תיפסק התנועה האווירית ב-13:40

בערב יום הכיפורים תיפסק התנועה האווירית ב-13:40 בנחיתת הטיסה האחרונה של אל על והמראה אחרונה מנתב"ג ב-13:55, טרם סגירת המרחב האווירי של ישראל.

עם מוצאי יום הכיפורים ב-19.9 תחול נחיתה ראשונה בנתב"ג ב-21:30 והמראה ראשונה ב 23:30 .

היעדים המועדפים בחודש ספטמבר, בחגי תשרי הם: יוון, טורקיה (מדינת מעבר), אוקראינה, איטליה ורוסיה.

על מנת להקל  על תהליך הטיסה, מתבקשים הנוסעים להגיע לשדה התעופה 4 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן. לנוסעים מומלץ לבצע צ'ק אין לטיסה מהבית באתר חברת התעופה או באתר נמל התעופה בן גוריון. יש לבדוק מבעוד מועד מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה, לפי חברת התעופה ומספר הטיסה.

לשימוש הנוסעים מעברים אוטומטיים למחזיקי דרכון ביומטרי ומומלץ להצטייד בדרכון ביומטרי. כל נוסע רשאי לשלוח מזוודה תקנית אחת במשקל עד 20 ק"ג ובנוסף ניתן לקחת  למטוס תיק יד בגודל סטנדרטי במשקל שלא יעלה על  8 ק"ג. לא יאושרו ארגזי קרטון, שקים מפלסטיק וכל כבודה שאינה תקנית לטיסה. משלוח ארגזי מזון יש לתאם מראש דרך מסופי המטען בנמל התעופה בן גוריון.

Exit mobile version