Site icon IAS

בוטלו למעלה מ-8500 טיסות בארה"ב

סערת ג'ונאס בחוף המזרחי של ארה"ב גרמה בסוף השבוע  ליותר מ-8,500 ביטולי טיסות. היום לדוגמא, בוטלו 3,607 טיסות פנים ארציות בארה"ב ו-3,323 טיסות בינלאומיות, בעיקר אל ומאירופה. מנתב"ג בוטלו עד כה 6 טיסות לארה"ב של אל על, יונייטד ודלתא. עד כה נמנו בארה"ב 19 הרוגים. מאות אלפי אמריקנים נותרו ללא חשמל וב-11 מדינות הוכרז מצב חירום. בסנטרל פארק בניו יורק ירדו 68 ס"מ שלג, הכמות השנייה בגודלה בהיסטוריה המושלגת של העיר, שאתרי התיירות המרכזיים שלה נותרו ריקים.

PassportCard  מאריכה את תוקף ביטוח הנסיעות

סופת השלגים ג'ונאס שמכה בארה"ב גרמה עד כה לנזקים רבים במזרחה של המדינה ולסגירת נמלי תעופה וביטולי טיסות – באחד מהיעדים הפופולאריים ביותר בקרב תיירים ישראלים. בעקבות כך החליטה חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל PassportCard  על הארכת ביטוח הנסיעות של מבוטחיה הנמצאים באזור בו הכתה הסופה והיו אמורים לשוב ארצה ב- 48 השעות הקרובות. ההארכה היא ל- 72 שעות ללא עלות נוספת והיא תבוצע בצורה אוטומטית.

מנכ"ל חברת PassportCard  יואל אמיר: "אנו יוצרים קשר עם מבוטחי החברה הנמצאים באזור הסופה ומבשרים להם, כי ביטוח הנסיעה שלהם הוארך ללא עלות נוספת. אני סבור כי במקרים מסוג זה חברת הביטוח צריכה לסייע למבוטחיה גם מיוזמתה ואנו מקפידים לפעול בצורה זו בכל פעם בה מתרחש אירוע חריג ברחבי העולם".

הסופה

סופת השלגים בחוף מזרחי המכונה סערת ג'ונאס, הפיקה כמויות מאוד של שלג והתחרתה ב"הצלחה" בסופות שלגים ידועות לשמצה בעבר. שיאי השלג נקבעו בבולטימור, הריסבורג, פנסילבניה ובנמל התעופה קנדי בניו יורק. הסערה גרמה לשיאי גובה שלג. הסערה גרמה לשיאי גובה שלג של כ-61 ס"מ וליותר מגובה זה בבולטימור, ניו יורק ובוושינגטון, גורמים בכך לעצירת התנועה באזורים האורבניים האלה.

בניו יורק למשל, הרכבת התחתית מושבתת וגם תנועת האוטובוסים נעצרה. כל התושבים הצטוו להישאר בבתיהם. מי שיוצא למרות זאת עם רכבו – נעצר על ידי המשטרה.

 

 

 

Exit mobile version