בעוד שיצרנית המטוסים בואינג צמצמה את הפסדיה משנה לשנה במהלך הרבעון הראשון של 2024, ההכנסות ותזרימי המזומנים התפעוליים היו שליליים. ההפסד הנקי שלה השתפר מ-355 מיליון דולר לעומת 388 מיליון דולר בשנה שעברה. ברבעון הראשון של 2023 בואינג הרוויחה 17.9 מיליארד דולר לעומת 16.5 מיליארד דולר ב-2024.
תזרים המזומנים התפעולי השלילי החמיר משמעותית, מ- 318 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023 ל-3.3 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2024. לדברי קלהון, המנכ"ל היוצא של החברה התוצאות שיקפו האטה בייצור מטוסי ה-737 כדי לשפר את איכות הייצור שלהם.
בנוסף, תזרים המזומנים החופשי של החברה הסתכם ב-3.9 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2024, בהשוואה ל -786 מיליון דולר בשנה הקודמת. "תזרים המזומנים התפעולי עמד על (3.4) מיליארד דולר ברבעון, מה שמשקף משלוחים מסחריים נמוכים יותר, כמו גם עיתוי לא נוח של תקבולים והוצאות", אמרה החברה והוסיפה כי התוצאות משקפות ירידה במסירות של מטוסי 737 ופיצויים עבור קרקוע מטוסי ה- 737 MAX 9.
בחטיבת המטוסים המסחריים (BCA) נרשמה ירידה של 36% במסירת מטוסים, מה שהביא לצמצום הכנסותיה מ-6.7 מיליארד דולר ל-4.6 מיליארד דולר (-31%) . כתוצאה מכך, הרווח התפעולי של החברה הבת צנח ב-24.6%.
במסירת מטוסים נוספים, בואינג לא סיפקה מטוסי מטען מדגם 777F. לעומת זאת, היא מסרה מטוס אחד מסוג P-8 Poseidon (מבוסס על 737-800), אחד עשר מטוסי 787-9, שני 787-10 ושני KC-46. בסך הכל, כולל מטוסי ה-737 MAX, הלקוחות קיבלו 83 מטוסים, לעומת 130 ברבעון הראשון של 2023.
בעוד קלהון הודה שבואינג נמצאת כעת במצב פיננסי מאתגר בטווח הקרוב, הוא טען שוב שהבטיחות והאיכות חייבות ויבואו מעל כל דבר אחר. לדברי המנכ"ל, יש עוד הרבה עבודה לעשות, אבל החברה בטוחה לחלוטין בעתידה.