בואינג פרסמה את התחזית ל-20 השנים הבאות, לפיה שוק התעופה יזדקק למספר חסר תקדים של כ-790,000 טייסים וטכנאים חדשים. בואינג צופה כי בעקבות הגידול העצום במספר הטסים, צי המטוסים העולמי יכפיל את עצמו ב-20 השנים הקרובות. במקביל, מאות אלפי טייסים ומכונאים יגיעו לגיל פרישה בעשור הקרוב ובהתאם לכך יהיה צורך בתכניות ובמסלולים ייעודים חדשים להכשרת טייסים ומכונאים.
התחזית של בואינג חוזה שינויים רבים בסביבת העבודה של הטייסים, שתכיל שימוש בטכנולוגיות אימרסיביות (שילוב והטמעת טכנולוגיות), גמישות בלוח הזמנים ולמידה אדפטיבית (מותאמת) שתאפשר הסתגלות לקצב התמורות והחידושים בעולם התעופה. טייסי המחר יצטרכו לגלות הבנה בנושאים חוצי תרבויות, לגשר על פערי דורות וכמו כן לשלוט במספר רב של שפות שונות.
קית' קופר, סגן נשיא להכשרות מקצועיות ושירותים עולמיים בבואינג התייחס לתחזית ואמר כי:" למרות הגידול המתמשך בתנועת המטוסים העולמית, תעשיית התעופה מתמודדת עם קושי בקליטת טייסים חדשים, מה שמציב אותנו בפני מחסור צפוי בטייסים כבר בעתיד הקרוב". לדברי קופר, ידרשו מאמצים חינוכיים ופיתוח כוח אדם איכותי על מנת להכשיר את הדור הבא של הטייסים, קופר הוסיף כי: "עלינו לשלב מאמצים בין ממשלות העולם, שותפינו העסקיים, בתי ספר לתעופה ברחבי העולם ומוסדות חינוכיים אחרים, במטרה להבטיח את יכולתו של שוק התעופה להתמודד מול הביקוש המשמעותי לטייסים".
במסגרת מאמציה לעמוד בדרישות שוק, חברת בואינג מציעה תכנית פיתוח והכשרה לטייסים, החל מטייסים מתחילים ועד לטייסים בדרגת קצין ראשון- זאת, על מנת לסייע לחברות התעופה בצורך לגיוס טייסים שעומדים בדרישות המבצעיות החדשות, לאור השינוים המתרחשים בעולם התעופה. בנוסף, בואינג מעניקה לחברות התעופה כלים המסייעים בעבודה השוטפת של הטייסים ומפחיתים הפרעות והסחות דעת באוויר.
על פי התחזית, בואינג צופה גם ירידה מסוימת בביקוש לאנשי מקצוע בתעשיית התעופה. על אף שהדרישה בטייסים מסחריים ממשיכה לגדול, בבואינג מצביעים על ירידה קלה בביקוש למכונאים; הסיבה העיקרית לכך הינה כי מטוסים חדשים זקוקים למרווחי תחזוקה ארוכים יותר וככל שתדירות התחזוקה פוחתת, פוחת הצורך במכונאים ואנשי תחזוקה, בהתאמה. בגזרת המסוקים האזרחיים וטייסי מנהלים, בחברה צופים עלייה של כ155,000 טייסים ועוד כ132,000 מכונאים.
גם בגזרת הביקוש לצוותי האוויר (דיילים), בואינג חוזה עליה קלה מ-839,000 ל-858,000 אנשי צוות ברחבי העולם, זאת לאור מגוון הציים בקרב חברות התעופה, בתקנות רגולטוריות, מודלים עסקיים משתנים, צפיפות המושבים ותצורות שונות המצריכות מתן שירות אישי לנוסעים.