Site icon IAS

בדיקה ביומטרית חדשה בנמל התעופה של דבלין

חלק מהנוסעים שהגיעו לאחרונה  לנמל התעופה של דבלין לקחו חלק מפרויקט ניסיוני שמבצעים חברת SITA והנהלת נמל התעופה, שמאפשר ביקורת דרכונים עצמית אוטומטית ( ABC ) כתחליף לזו הנהוגה ע"י מחלקת ההגירה האירית(INIS) ורשות שדות התעופה של דבלין(DAA) .

 

המכשירים הביומטריים החדישים של חברת SITA מזהים את הנוסעים על פי תווי הפנים בזמן קצר של 7.5 שניות לנוסע ובשלב זה נבדקים כאלף איש ביום.

 

חברת SITA משתפת פעולה עם הרשויות האיריות כדי לבדוק את צרכיי הנוסעים ואת יעילות הבדיקות הברומטריות שמבצעות כבר מדינות שונות החברות באיחוד האירופי.

 

שר המשפטים וההגנה, אלן לנפץ:"הסדרי ביקורת גבולות בנמל התעופה של דבלין נמצאים כעת בתהליך שינוי משמעותי ונבדקות טכנולוגיות חדשניות של בדיקות ביומטריות. שדות תעופה גדולים באירופה אימצו כבר את הטכנולוגיות החדשות ואנו בודקים כעת את יעילותן ותגובות הנוסעים".

 

Dan Ebbinghaus, סגן נשיא חברת SITA :" לחברה שלנו ניסיון רב להתמודד עם האתגרים הניצבים בפני הרשויות בביקורת גבולות ברחבי העולם ופועלים כבר עם 30 מדינות כדי לשמור על גבולותיהן.כיום, אנו מספקים את התוכנה המדויקת ביותר בשוק כדי להבטיח דיוק ומהירות בביקורת גבולות של רשויות שדות תעופה".

https://www.youtube.com/watch?v=zIxYdmtyxLo

Exit mobile version