Site icon IAS

אתר ישראלי חדש להשוואת מחירי טיסות זולות

מימין לשמאל גיל ארנשטיין, גיא כהן יוניב פרנקל, מייסדי Cheapflights. צילום נטע גפני

שחקן חדש נכנס לשוק של הזמנת כרטיסי טיסה זולים לחו"ל. אתר cheapflights.co.il – מנוע חיפוש מתקדם להשוואת מחירי טיסות בין מגוון אתרים בארץ ובעולם. האתר מותאם במיוחד לישראלים, עם ממשק בעברית (בקרוב גם בערבית), ומבטיח את הטיסות הזולות ביותר בחיפוש מהיר אחד, באופן שקוף למשתמש ואובייקטיבי.

היזמים ומייסדי האתר הם יניב פרנקל וגיא כהן, שניהם אנשי תיירות עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום הטכנולוגי בתיירות, בעולמות המשלימים זה את זה. פרנקל, מהנדס בהייטק לשעבר, פעיל כבר עשור כיזם דיגיטל בתעשיית ה-travel tech ובשנים האחרונות מנהל את חברת TMD -Travel Media Direct שבבעלותו, המפעילה בהצלחה מספר אתרי השוואת מחירים בינלאומיים, בדגש לקהל בארה"ב. כהן, עד לאחרונה מנכ"ל SABRE ישראל, אותה ייסד וניהל במשך שני עשורים, מביא אתו נסיון רב בתשתית טכנולוגית עבור סוכני התיירות המסורתיים. השותף השלישי וסמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) הוא גיל ארנשטיין, טכנולוג בכיר יוצא 8200.

האתר, שפועל בטכנולוגיית meta-search יציג למשתמשים מגוון מחירים מתוך אתרים בכל הגדלים – החל מהבינלאומיים והישראלים הגדולים ביותר ועד לסוכנים ישראלים קטנים, שאינם תמיד נגישים או מוכרים לציבור הישראלי, אך לעיתים המחיר שלהם מאוד תחרותי ליעד ספציפי בו הם מתמחים. מייסדי האתר מתחייבים לשקיפות במחירים, כלומר, המחירים שיופיעו ב-Cheapflights.co.il יהיו זהים למחירים באתר המקורי של הגוף המפרסם. בכך מקווים מייסדי האתר לחסוך את הצלבות המחירים המסורבלות בין האתרים השונים ולחסוך ללקוחות זמן וכסף בהזמנת הטיסה. העסקה מתבצעת ישירות בין המשתמש לאתר שבחר, ללא העדפה כלשהי לסוכן או לחברת תעופה.

יניב פרנקל, מנכ"ל Cheapflights: "אנו מספקים למשתמש הישראלי נגישות למקסימום אפשרויות, לרבות שחקנים ישראלים קטנים, שאינם מופיעים באתרים בינלאומיים כמו skyscanner, אבל מאוד רלוונטיים לנוסע הישראלי. אנו מקווים שיתרונות אלו, לצד הממשק הנוח בעברית, יהפכו את האתר לאופציה מועדפת על הנוסע הישראלי שמחפש טיסות".

גיא כהן, יו"ר החברה הוסיף כי "שקיפות ואובייקטיביות הן המחויבות שלנו כלפי המשתמשים, כמו  גם כלפי ספקי התיירות המופיעים באתר. כל ספק תיירות יכול להגיע בחיפוש לראש הרשימה, אך ורק על בסיס המחירים הזולים שהוא מציע, בין אם מדובר ב-OTA ענק, בשחקן בינוני או קטן".

Cheapflights.co.il מחובר לעשרות אתרים בארץ ובעולם, מספקי התיירות הגדולים בעולם כמו Expedia ו-Priceline, ועד לחברות תיירות ישראליות קטנות שרוב הישראלים אינם מכירים. בעת ביצוע חיפוש הטיסה, המערכת מתחברת אונליין לכל ספקי התיירות ומספקת תוצאות מעודכנות לאותו הרגע. כיוון שמדובר באתר מקומי, לרשות הלקוחות יעמדו נציגים ישראלים בצ'ט חי באתר, במייל, בפייסבוק ואפילו בטלפון, כמעט בכל שעה של היום.

Exit mobile version