ההתעניינות בברלין היא גדולה ופייסבוק הוא הכלי האידיאלי לתקשורת ואינטרקציה עם האוהדים, אמר בורקהרד קייקר, מנכ"ל אתר visitBerlin.com. "לא רק הצמיחה יוצאת דופן במספר האוהדים, אלא במיוחד הדיאלוג המעניין שנוצר איתם, משקפים את האופן שבו ברלין מרתקת אנשים ברחבי העולם".
כשעבר אתר התיירות של ברלין את רף מיליון האוהדים בפייסבוק בסוף השנה שעברה, דובר על נתון חריג לאתר תיירות, אך מאז, חצי מיליון אוהדים נוספים לחצו על כפתור הלייק.
ברלין מתקרבת בצעדי ענק למספר האוהדים בדף הפייסבוק של פאריז (1.7 מיליון).
ההצלחה החריגה של ברלין ברשתות החברתיות מוסברת בעיקר בשל התדמית הצעירה, הטרנדית והבינלאומית של העיר.