Site icon IAS

אתי לוי- אין סיבה לזעקה על מחירי המלונות

הנופש הישראלי יכול לצאת לחופשה משפחתית בארץ בהתאם לאפשרויותיו התקציביות מבלי להתפשר על איכות וטיב המלון בו יבחר, אמרה אתי לוי,  יו"ר איגוד מנהלי בתי המלון בישראל, נוכח הטענות שחוזרות ועולות מידי שנה ביחס למחירי האירוח בחופשות הקיץ בבתי המלון בארץ בהשוואה לנופש בחו"ל.
 
לטענת לוי, בישראל קיים היצע גדול של בתי מלון ברמות שונות של 3, 4 ו- 5 כוכבים, אשר כולם עומדים בסטנדרטים גבוהים של איכות השרות, ניקיון, אחזקה, בידור ורמת האוכל. "משפחות ישראליות יכולות לצאת לחופשה בהתאם לתקציב המשפחתי, וליהנות מחופש נעים ומהנה במלונות ברמת 3 כוכבים, אשר מחירי האירוח בהם נמוכים בהרבה מבתי המלון בחו"ל ורמתם טובה לא פחות". 
 
לוי מביעה תמיהה לנוכח הטענות על פער גדול בין המחיר לתמורה, "לא ברורה לי הזעקה החוזרת מידי שנה על מחירי האירוח במלונות בישראל. אורחים אשר רוצים לבלות את חופשתם בבתי מלון ברמת 5 כוכבים ומוכנים לשלם את מחירי האירוח הנדרשים יעשו כך, ואלה אשר אינם יכולים או אינם רוצים להוציא על חופשתם המשפחתית סכומים אלה, יכולים ליהנות ממגוון עצום של בתי מלון במחירי אירוח נמוכים בהרבה". לאלה הרוצים ליהנות ממחיר אירוח נמוכים, מציעה לוי לצאת לחופשת בקיץ בחודש יולי, בו המחירים צפויים להיות נמוכים ב- 20% ממחירי חודש אוגוסט".
 
לגבי שינויים בדרישות האורח הישראלי, מספרת לוי, כי השנה יותר מתמיד עולות בעבקשות בנושאי רגישויות למזון, כגון מנות ללא גלוטן וללא סוכר, מנות אוכל מיוחדות לתינוקות בעלי רגישויות שונות וכדומה.
 
"הנופש הישראלי למד כי הוא יכול לבקש ולקבל כמעט כל דבר הנדרש לו או לבני משפחתו כדי לצאת לחופשה גם עם מוגבלויות רפואיות שונות, אשר מנעו עד כה את צאת כל בני המשפחה בצוותא לחופשה. גם זאת נקודת זכות של מנהלי בתי המלון בישראל, שיודעים להעניק לאורח את כל הנדרש לבילוי חופשה מושלמת", סיכמה לוי.

Exit mobile version