Site icon IAS

אשת משיקה אתר הזמנות לאטרקציות ואירוח כפרי

קבוצת התיירות אשת טורס, משיקה אתר חדש וייחודי בשוק התיירות הישראלי, בהשקעה של מיליוני שקלים – TIX.CO.IL.


לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, "האתר מביא עימו מהפכה כפולה לבעלי האטרקציות והנופש הכפרי בישראל לצד קהל המטיילים הישראלי, שעד עתה נעדר יכולת הזמנה אמיתית ומלאה דרך האינטרנט של מוצרי אטרקציה ונופש כפרי".

לדברי זכאי "הביקוש לאטרקציות ואירוח כפרי נמצא בעלייה קבועה מצד הלקוח הישראלי, אולם עד עתה לא הייתה כתובת אחת שריכזה את ההיצע ואפשרה להזמין בפועל מוצרים מותאמים. באמצעות tix תתאפשר הזמנת כרטיסים לאטרקציות און-ליין, וקבלה מיידית של השובר לאטרקציה, טרם היציאה מהבית, או אפילו הזמנה באמצעות הסלולרי תוך כדי הנסיעה לטיול. בנוסף, האתר מציע חבילות שנתפרו במיוחד על ידי מומחי אשת טורס, המשלבות נופש כפרי, ואטרקציות מגוונות".

זכאי מציינת כי האתר גדל מדי יום, ואטרקציות רבות ממשיכות להצטרף למיזם. "המטרה של אשת טורס היא להגיע לכל האטרקציות, המוכרות, והפחות מוכרות בישראל, ולהציגם ללקוח הישראלי תחת קורת גג אחת ומסודרת".

יתרונות האתר:


אתר מכירה ולא אתר תוכן – אתרי האינטרנט הקיימים כיום בתחום האטרקציות והאירוח הכפרי הינם אתרי תוכן המכילים בעיקר מידע ללא יכולת לבצע דרכם הזמנה ישירה. tix הינו אתר E-commerce ובו מאות פעילויות, אטרקציות ואתרי אירוח, הניתנים לרכישה מיידית באינטרנט.

חשיפה לאטרקציות פחות מוכרות – אתר tix חושף לציבור הרחב מאות אטרקציות ואירוח כפרי שעד כה לא היו להם אתרי אינטרנט או לא אפשרו רכישה און-ליין. באמצעות הפלטפורמה שמציע tix, זוכים אותם אתרים לחשיפה של לקוחות רבים.

ערוצי מכירה מגוונים – לראשונה בישראל מציג tix פתרון מערכתי מקיף: האתר יאפשר מכירה ישירה באמצעות אינטרנט, מובייל, פייסבוק, מוקדני המכירות של אשת טורס, ממשק קופה, אתר האינטרנט של בית העסק, סוכני נסיעות ועוד.


פניה לשוק התיירות הנכנסת – כחלק מהשאיפה לחשוף את התיירות הנכנסת לישראל להיצע האדיר של אטרקציות, אירוח כפרי ותוכן חווייתי, tix יציע סביבת מכירה מלאה לכל המוצרים בו גם בשפה האנגלית, ויעלה עד סוף 2013 ב-3 שפות נוספות.

Exit mobile version