Site icon IAS

אשת טורס החלה לשווק חבילות ספורט לחו"ל

ישראלים רבים אוהבים לשלב בנסיעותיהם לחו"ל גם משחקי כדורגל, במיוחד אם מדובר במשחקים הגדולים והחשובים בעולם. בעקבות הביקוש הגובר לחבילות הספורט החליטה קבוצת התיירות אשת טורס, לשווק לראשונה חבילות ספורט במחירים אטרקטיביים למגוון רחב של יעדים.

 

לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי "חבילות הספורט הן מוצר חדש באשת טורס אשר נועד לתת מענה לביקושים הגדלים לתיירות ספורט ולגוון את סל המוצרים של החברה. עד היום שווקו בישראל חבילות ספורט בעיקר למשחקי הליגה של ברצלונה, ולעיתים נדירות למשחקים בלונדון ובמדריד. אשת טורס החליטה להרים את הכפפה ולהציע מגוון רחב יותר של משחקים הכולל כמעט את כל הליגות הבכירות באירופה".

 

מנהל אופרציית הספורט באשת טורס, שי עבדה מוסיף כי כיום אשת טורס היא החברה היחידה בארץ אשר מציעה חבילות ספורט כמעט לכל משחקי הליגות של הקבוצות הבכירות באירופה בהן ברצלונה, מדריד, רומא, באיירן מינכן, מילאן, מונקו ופריז סן ז'רמן.

 

בנוסף מציין עבדה, כי אשת טורס מציעה באופן בלעדי כרטיסים לאחד המשחקים הגדולים באירופה, הסופר קלאסיקו הגרמני – בורוסיה דורטמונד נגד באיירן מינכן. "מרגע העלאת החבילות לאוויר נרשמו הזמנות רבות לכל היעדים החדשים, דבר המוכיח ביקוש אמיתי למוצר".

 

Exit mobile version