Site icon IAS

ארקיע: רוצים חו"ל. עושים חו"ל.

מימין: עוז ברלוביץ' - מנכ"ל ארקיע. ליטל שוורץ ועינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע. צילום עוזי בכר

בארקיע מבקשים לשמח את עם ישראל, במיוחד בתקופה קשה זו. אז לצד איזכור החטופים והמפונים והצער בו אנו שרויים, ציינו במסיבת העיתונאים שארגנה ארקיע הבוקר (ד'), במלון נורמן בת"א, שהחיים ממשיכים, הישראלים משתוקקים לצאת לחופשות בחו"ל ובנתב"ג שוב נשברים שיאי טיסות. כך שארקיע החליטה לצאת בקמפיין ססגוני וצבעוני, כדי להחזיר את הכייף לחיינו.

האירוע מתקיים בנוכחות נציגי ארקיע, ובראשם עוז ברלוביץ' – מנכ"ל ארקיע ועינת יונגר כרמלי – סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע, נציגות התקשורת על ענפיה השונים, ואת האירוע מנחה ליאת בל סומר – ראש מערך תקשורת ודוברות ארקיע. כשעוז נשאל מה מייחד את טיסות הקיץ, הוא עונה: "יוון, יוון, יוון.. טורקיה בחוץ, איי יוון בפנים". אך מתברר שארקיע הקיץ הזה, היא הרבה יותר מיוון, והיא רושמת עלייה של מעל 30% בהיקף הטסים בארקיע, לפי דו״ח נתב״ג לחודש מאי 2024.

הקמפיין הססגוני והפרזנטורית המצחיקה

לכבוד עונת הקיץ של שנת 2024, חברת ארקיע משיקה קמפיין חדש בכיכובה של הקומיקאית ליטל שוורץ, עם המסר "רוצים חו״ל – עושים חו"ל". את הקמפיין מלווה ביצוע חדש לשיר "אמור שלום" של ההרכב המוזיקלי שוקולד מנטה מסטיק, אותו כתב אהוד מנור, הלחין ועיבד מתי כספי, ודרך אגב – על שמו של אהוד מנור נקרא אחד ממטוסי החברה. הקמפיין הקופצני והמרענן, משדר חופש, שמחה, שובבות, בילוי עם ראש טוב.

את הקמפיין הובילה עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע, ביחד עם שי ניסבוים ניהול אסטרטגיה, יאיר זיסר ניהול קריאטיב, אמיר פיינגולד ניהול הפקה ואימרי דקל קדוש על בימוי. הקמפיין עולה היום (רביעי) בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט.

עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע: "אנחנו מברכים את ליטל שוורץ, שמצטרפת למשפחת ארקיע. חיפשנו את האדם שיעביר את הסיפור של ארקיע בצורה הטובה ביותר, ואין ספק כי ליטל היא האדם המתאים לכך. בקיץ 2024 הוספנו יעדים חדשים, ותגברנו את היעדים המובילים שלנו, כדי לספק מענה לישראלים שרוצים וצריכים להתאוורר. מחכה לנו קיץ עמוס, במהלכו חצי מיליון ישראלים יטוסו עמנו, נטיס את חברי הנבחרת האולימפית למשחקי האולימפיאדה בפריז 2024 וזה לא הכל".

מטוס ארקיע . צילום יח"צ

המגמות והיעדים בארקיע בקיץ הזה

ארקיע חושפת את היעדים המובילים והמגמות של הקיץ הקרוב, כשהיא רושמת עלייה של מעל 30% בהיקף הטסים בארקיע, לפי דו״ח נתב״ג לחודש מאי 2024. עם חצי מיליון נוסעים בקיץ: טורקיה בחוץ, איי יוון בפנים. בקיץ הקרוב ארקיע צפויה להטיס למעלה מחצי מיליון נוסעים, גידול של 25% לעומת תקופה מקבילה. עם הפסקת הטיסות לאיסטנבול, ארקיע רשמה עלייה בטיסות לאיי יוון, כשהאי המוביל הינו קורפו ואחריו רודוס, כרתים, מיקונוס וקוס.

ארקיע זיהתה עלייה של 30% בביקוש לטיסות לאתונה לעומת אשתקד, ואחריה בטומי, אמסטרדם ורומא. עוד נרשמה עלייה של 42% בביקושי החבילות של ארקיע, כש-53% מההזמנות היום מתבצעות בצורה ספונטנית, מה שמעיד על כך שהישראלים מעדיפים להזמין סמוך למועד הטיסה, וליעדים קלילים וקרובים כמו איי יוון, וכל זה במחירים משתלמים ואטרקטיביים.

ארקיע מפעילה טיסות ל-27 יעדים בינלאומיים, וביניהם: אתונה, אמסטרדם, בטומי, ברצלונה, זנזיבר, כריתים, מיקונוס, קורפו, קוס, קלמטה, ורודוס. במאי האחרון הודיעה ארקיע על חכירת מטוס בואינג 737-700 שמצטרף החודש לצי החברה, לצד Airbus 321 CEO שיצטרף גם הוא לצי המטוסים. אלו מצטרפים למטוסי ה-A321 neo LR החדישים ומטוסי האמברארE-195 הנוחים והיעילים.

סרטוני הקמפיין המנצחים: בסיום האירוע הוקרנו 2 סרטוני הקמפיין היותר ארוכים, ועוד כמה קצרצרים. מה שמאפיין את הסרטונים, בנוסף למקצועיות ולצבעוניות שלהם, ולחיוך הנהדר של הפרזנטורית ליטל שוורץ, זה שהם משפריצים הומור וכייף. מה אגיד לכם? עושה המון המון חשק לטוס ארקיע!

הפרזנטורית ליטל שוורץ צופה בסרטון הקמפיין. צילום שוש להב

 

Exit mobile version