Site icon IAS

ארקיע מציעה טיסות ישירות לגואה ולקוצ'ין בהחל מ-249 דולר לכיוון

חוף בגואה. צעירים ישראלים נתקעו גם בהודו. צילום Depositphotos

חברת ארקיע הודיעה היום כי תחל להציע טיסות ישירות לגואה ולקוצ'ין שבדרום הודו (מדינת קרלה) במחירים של החל מ-249 דולר לכיוון (לקוצ'ין) ו 299 דולר לכיוון (לגואה).

זאת כשנה לאחר שפתחה לתחרות את שוק הטיסות הישירות לבנגקוק. בשונה מחברות אחרות, מחיר הכרטיס בארקיע כולל כבודה ושירות מלא ומפנק במהלך הטיסה.

הטיסות שיתחילו בחודש ספטמבר 2019 יתבצעו במטוסי ה- Airbus 321neoLR החדישים של ארקיע, יארכו כ-7 שעות ויקצרו משמעותית את זמני הטיסה ליעדים המבוקשים ע"י התייר הישראלי.

לשני היעדים יוצעו טיסות, טיולים מאורגנים וכן חבילות נופש בריזורטים מפנקים.

הטיסות יופעלו במתכונת שנתית (למעט חודשי הקיץ הישראלי – עונת המונסונים בהודו). לגואה תופעל טיסה שבועית  בימי שלישי. לקוצ'ין שתי טיסות שבועיות: בחודשים ספטמבר –אוקטובר יציאות בימי שני ושישי, החל מ 27 באוקטובר יציאות ימי ראשון וחמישי.

הטיסות החדשות של ארקיע יתחרו בטיסות אל על שטסה למומבאיי ובאייר אינדיה שקיבלה אישור משלטונות סעודיה לטוס מעליה ובכך לקצר את זמן הטיסה בין המדינות.

מטוס מהחדישים בעולם התעופה

כאמור, הטיסות יתבצעו במטוסי ה Airbus 321neoLR החדישים. מטוסים אלה הם הגרסה החדישה ביותר של סדרת 321A  הפופולרית של איירבס וייחודם במנועים חדישים, טווח הטיסה הארוך ובטכנולוגיה המהווה את המילה האחרונה בתחום התעופה  .

המטוסים כוללים  220 מושבי עור בנוחות מקסימלית. במטוס מותקנת מערכת אינטרנט חדישה המאפשרת גלישה ברשת וכן מערכת בידור המשדרת תכנים של חברת HOT  למכשירים האישיים של הנוסע  (Bring your own device )

ניר דגן מנכ"ל ארקיע. גאים להפעיל את הדור החדיש ביותר של מטוסי הנוסעים. צילום עוזי בכר

לדברי מנכ"ל קבוצת ארקיע, ניר דגן "הודו, מדינת קרלה והיעדים שבחרנו לפתוח, היו מזה שנים חלום של ישראלים משלל גוני הקשת התיירותית. שילוב של טבע, מסורת יהודית, חופים לבנים, מסיבות וחופש בריזורטים מפנקים. אנו גאים להפעיל את הדור החדיש ביותר של מטוסי הנוסעים לטובת לקוחותינו ולאפשר סוף סוף גישה ישירה ליעדים מועדפים ובמחירים שווים לכל נפש."

לדברי מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, עוז ברלוביץ: "הקווים החדשים הם חלק מהאסטרטגיה של ארקיע הבונה מוצרים מגוונים ומפתיעים  לשוק הישראלי. מבדיקות שוק שערכנו עלה כי שני יעדים אלה אטרקטיביים במיוחד, ואנו מאמינים שהם יהיו אתרי נופש מבוקשים על מפת היעדים של התייר הישראלי. בנוסף לטיולים המאורגנים והנופשונים תציע ארקיע גם טיסות המשך למגוון יעדים במזרח"

מכירת הכרטיסים להודו תחל ב 24.3.

על קוצ'ין וגואה

קוצ'ין, השוכנת במדינת קרלה ( KERALA ) שבדרום הודו מתאפיינת  בנהרות ואגמים זרועי שושני מים סגולות, מפרצים,  לגונות ודקלי הקוקוס לצד יערות ירוקי עד. נתיבי מים מקשרים בין רבים מכפריה, וחול זהוב מאפיין את חופיה. כל אלה מהווים תפאורה הולמת לבתי המלון, הריזורטים, וכפרי הנופש הרבים הממוקמים במדינה.

גואה נחשבת לאחד היעדים המתויירים ביותר בהודו, בין היתר בזכות אופייה המערבי והידידותי לתייר. חופיה בעלי השם, השזורים על שפת האוקיינוס ההודי, הריזורטים המפנקים, המסיבות והקולינריה הופכות את גואה ליעד אטרקטיבי לצעירים, מבוגרים ומשפחות.

Exit mobile version