משהו טוב עובר על ארקיע. ארקיע מסיימת את חודש מרץ, במקום השני בתנועת הנוסעים שטסו לחו"ל. מעל 60,000 נוסעים בחרו לטוס לחו"ל במרץ עם חברת ארקיע עם כ 7% נתח שוק.
היעדים הנבחרים של ארקיע: במקום הראשון אתונה ואחריו בטומי, מילאנו ופראג. סרי לנקה וסיישל נמצאות בחמישה הראשונה וניכר שקהל הנוסעים אוהב אותן. בסה"כ הטיסה ארקיע כ -98,500 נוסעים בטיסות הפנים ארציות והבינלאומיות של ארקיע.
מייק חומצאני סמנכ"ל המסחר ברקיע: "השינויים שאנחנו מובילים בחודשים האחרונים בחברה, מוכיחים את עצמם בשטח. בנוסף, אנחנו קשובים לקהל הנוסעים וכבר באביב-קיץ הקרובים יושק לוח הטיסות החדש עם 27 יעדים. הטמפרטורות מטפסות ואנחנו צופים לגידול נוסף באחוזי הנוסעים."
ליאת בל סומר מונתה לראש מערך התקשורת וקשרי הממשל בחברת ארקיע. עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בעולם התקשורת. סומר מצטרפת לארקיע, אחרי חצי שנה כראש ציר תקשורת בינלאומית – במטה משפחות החטופים. מאחוריה 20 שנות ניסיון בעולם התקשורת. בין תפקידיה הבולטים, ערכה תכניות אקטואליה בערוצים השונים ואת דסק התחקירים של חדשות 13. בנוסף סומר מתנדבת מעל לעשור, כדוברת "התנועה לזכויות מאומצים".
סומר תהיה אחראית בארקיע, על הקמת מערך תקשורת וקשרי ממשל. כחלק מתהליך הצמיחה והתחדשות החברה, אותה מוביל עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע.
עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע: "ליאת בל סומר מצטרפת לנבחרת ארקיע ומגיעה עם אנרגיות ויכולות עילאיות אותן ראינו כראש ציר התקשורת הבינלאומית במטה החטופים אותה עשתה בהתנדבות מלאה. ליאת תהיה אחראית על דוברות קשרי ממשל וקשרי קהילה מתוך אחריות תאגידית של החברה כחברה ישראלית מובילה"