Site icon IAS

ארקיע והוועד האולימפי בירכו את המשלחת הישראלית לפריז

המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024. צילום פאולינה פטימר

היום (יום ב') בטקס מרגש שנערך טרמינל 3 נתב"ג, חברת ארקיע, והוועד האולימפי, בירכו את המשלחת הישראלית, רגע לפני צאתם למשחקים האולימפיים בפריז. חברת ארקיע היא המטיס הרשמי של המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024.

האירוע המרגש התקיים במעמד מנכ"ל ארקיע, עוז ברלוביץ, יו"ר הוועד האולימפי, יעל ארד, מירב לשם גונן, אמה של רומי גונן שנחטפה ממסיבת הנובה ואודי בר עוז מנהל נמל התעופה בן גוריון, אשר בירכו את הספורטאים והספורטאיות ואיחלו להם הצלחה רבה במשחקים האולימפיים. ברכות אלו קיבלו משנה תוקף, לאור התקופה המורכבת והרגישה בישראל, כאשר כל אזרחי המדינה זקוקים לרגעים של שמחה וגאווה לאומית.

עוז ברלוביץ: מבחינתי היום, זו סגירת מעגל. לפני עשרים שנה בשנת 2004, ארקיע היתה המטיס הרשמי של המשלחת האולימפית למשחקים באתונה. אני בזמנו הייתי דייל באותה טיסה. ארקיע הטיסה את הנבחרת האולימפית. זכינו להחזיר את השייט גל פרידמן עם מדליית זהב וזו היתה שמחה שמילאה את כולנו גאווה רבה"

בין הנוכחים היה גם מאמן נבחרת הג'ודו אורן סמדג'ה, שריגש את כל המדינה כשבחר ללוות לפריז את הספורטאים, זאת למרות האובדן של בנו עומר ז"ל, שנפל בקרב בעזה. רגע מרגש במיוחד התרחש במפגש בין מירב לשם גונן וסמדג'ה. השניים התחבקו וחיזקו האחד את השניה.

מירב לשם-גונן בנאומה: "אני רוצה לחזק את אורן ואת כל משפחות השכול. אתם השראה לכולם. עם שלם עומד מאחוריכם. יש לי שתי בקשות אליכם, חברי המשלחת. הראשונה היא שבכל פעם שאתם עומדים במשחקים האולימפיים – בטקס הפתיחה, לפני תחרות או על הפודיום – תרימו ראש בגאווה ותראו שאין סיכוי לשבור אותנו. בקשה שנייה היא שתחשבו על החטופים, הנרצחים והנופלים – כל מי שלא יכול לדבר עבור עצמו".

בסיום הטקס, עלתה המשלחת למטוס ארקיע, אשר עוצב במיוחד לכבוד האירוע, וכרגע נמצא בדרכו למשחקים האולימפיים בפריז. ארקיע גאה להיות חלק מהמשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024, ומאחלת לספורטאים והספורטאיות הצלחה רבה בתחרות. אנו תקווה כי המשחקים האולימפיים יהוו מקור לגאווה ואחדות לאומית, ויעניקו רגעי אושר לכל אזרחי ישראל.

Exit mobile version