Site icon IAS

ארומה תנהל ותפעיל שני בתי קפה בנתב"ג

נתב"ג (צילום: עוזי בכר)

נתב"ג. הצעת החוק נועדה להטיב עם הצרכנים. צילום: עוזי בכר

רשת ארומה זכתה במכרז לניהול והפעלה של שני בית קפה באולם מקבלי הפנים בטרמינל 3  בנתב"ג. זאת לאחר שרשת קפה קקאו תסיים את חוזה ההתקשרות שלה בנתב"ג בסוף אפריל. במכרז התקבלו הצעות משבע חברות, ובהן ארקפה, גו  ואילנ'ס.

הצעת החברה עמדה על הנחה של 30% לצרכן ממחירי המטרה במכרז רשות שדות התעופה (רש"ת), כך שמחיר קפה אספרסו יעמוד על 5.60 שקלים; בקבוק מים מינרליים יעמוד על 5.60 שקלים, קפה הפוך (קפוצ'ינו ) יעמוד על 7 שקלים ומאפה קרואסון חמאה יעמוד על  7 שקלים.

ברוטונדה שבמתחם הדיוטי פרי אפשר לקבל קפה ב-7 שקלים בדוכן של קמדן, אולם בבתי הקפה של ארומה המחירים גבוהים יותר.

את אולם מקבלי הפנים פוקדים בשנה כ-17 מיליון נוסעים נכנסים, מבקרים ומקבלי פנים. ארומה תשדרג את דלפקי השירות באולם מקבלי הפנים ותתאימם לקהל העוברים במקום.

המכרז כלל, כאמור, אחוז הנחה על סל המוצרים הבסיסי ומרכיב איכות, שיחד היוו 50% בשקלול ההצעה, וכ-50% על דמי הזיכיון לרשות, לאחר הפחתת דמי הזיכיון בלמעלה מ-30%, במטרה לגלגל את הרווח לכיסי הצרכנים.

לפי הודעת רש"ת, תנועת הנוסעים בנתב"ג גדלה וצפויה השנה לעבור את 23 מיליון הנוסעים. כוונת הרשות הינה לפרוש לכל מתחמי ההסעדה סל מוצרים ופיקוח על מחירים. בהתאם, מרחיבה רשות שדות התעופה את מגוון  המסעדות ובתי הקפה לשירות הנוסעים ומקבלי הפנים הן בטרמינל 3 והן בטרמינל 1, אשר נפתח לנוסעי טיסות הלואו-קוסט .

Exit mobile version