דלתא איירליינס מציגה שירות 'צ'ק אין' אוטומטי למשתמשים באפליקציית Fly Delta, וזאת כדי לייעל ולזרז את חווית הצ'ק אין של הנוסעים ובכדי לחסוך להם את הזמן לביצוע התהליך בעמדות הקבלה. הפונקציה החדשה זמינה בגרסה המעודכנת של האפליקציה ומאפשרת לנוסעים לבצע את תהליך הצ'ק-אין 24 שעות לפני שעת הטיסה המתוכננת.
הנוסעים מקבלים התראה באמצעות הדואר האלקטרוני, פותחים את האפליקציה, לומדים להכיר פרטים נוספים על טיסתם ומאשרים את ההוראות הקשורות לנשיאת חפצים מוגבלים. בסיום התהליך אישור העלייה למטוס מופיע יחד עם כל המסמכים הנדרשים לנסיעה.
"קיבלנו משוב מנוסעינו כי אנו יכולים לסייע להם בטיסותיהן הקרובות, אם יוכלו לבצע את הליך הצ'ק אין דרך האפליקציה ולבחור את המושב הרצוי. אפשרות הצ'ק אין האוטומטי מספקת את השקט והשלווה בדרך פשוטה שגם חוסכת זמן יקר", אומרת רונדה קראופורד (Ronda Crawford) – סגנית נשיא דלתא לאסטרטגיה דיגיטאלית ותפוצה גלובלית.
באמצעות האפליקציה הנוסעים יכולים לצרף מטען, לשנות את מקומות הישיבה ולרכוש מושבים משודרגים – וכל זאת תחת מצב (תת התפריט) Today"".
"ניגשנו לביצוע התהליך עם כוונה ורצון שחווית השימוש באפליקציה תהיה אינטואיטיבית ככל האפשר. למשל, ברגע שהנוסע מוסיף מטען תחת אופציית Today -כפתור המטען משתנה לתצוגה עם כותרת: "אתר את המטען שלי", כך שהנוסע יוכל מאותו רגע לעקוב אחרי מטענו האישי בכל מהלך הנסיעה"
שירות ה'צ'ק אין' האוטומטי אפשרי בשלב זה לכול הנוסעים בטיסות הפנים ארציות בארה"ב בו יש להם את האפשרות להזמין מושב מראש. נוסעים המבקשים סיוע בנושא טיסה עם חיית מחמד או נוסע צעיר ללא מלווה חייבים להמשיך להגיע לעמדות הבידוק .