Site icon IAS

אנשי עסקים במרכז תשומת הלב של אייר פראנס

המאבק על הנוסע העסקי מגיע גם לקווי התעופה בטווח בינוני מנמל התעופה שארל דה גול. לאחר שאייר פראנס חשפה את תוכנית השדרוג במטוסיה ליעדים ארוכי טווח הגיע העת לטפל גם בטווחים בינוניים בהשקעה של 50 מיליון אירו לאחר סקר שנערך בקרב 10,000 לקוחותיה ומומחים בתחום התיירות.

 

מושב חדש נוח יותר

החל מחודש אפריל תציעה אייר פראנס מושבים חדשים בצי מטוסיה לטווחים בינוניים היוצאים מנמל התעופה פריז שארל דה גול. מושבי העור החדשים יוצבו בכל מחלקות 24 מטוסי A319 במחצית הראשונה של 2015 וב-25 מטוסי A320 במחצית הראשונה של 2016. המושבים החדשים יעניקו חווית נסיעה, נוחות אופטימלית לעבודה, מנוחה או לארוחה לפני ההגעה ליעד.

 

יותר אפשרויות לאוכל גורמה

במחלקת עסקים ייהנו הנוסעים, גם בטיסות קצרות טווח, מארוחת בוקר עשירה הכוללת קפה, תה, מיץ פירות, לחם ומאפים. חטיף או ארוחה קרה במהלך טיסות יום ובטיסות הארוכות יותר, משקה עם כניסה למטוס, ארוחות חמות, יין, קפה וליקר. בכל הטיסות יוגשו מאפים חמים ולחם פריך ישירות מהתנור.

 

במחלקת תיירים , במהלך טיסות קצרות יוגשו קרואסונים גדולים ומבחר חטיפים או כריכים בהתאם לשעה. במהלך טיסות ארוכות יותר ייהנו הנוסעים מארוחה חמה. משקאות אלכוהוליים או קלים יוגשו בכל המחלקות.

 

לשמור על קשר במהלך הטיסה

אייר פראנס בשיתוף פעולה עם חברת אורנג' תציע בקרוב אפשרות גלישה אינטרנטית, לעיין בדואר האלקטרוני, לצפות בתוכניות טלוויזיה בשידור חי או סדרות. החל מקיץ 2015 לאחר פיילוט של שלושה חודשים תציעה אייר פראנס גישה לאינטרנט אלחוטי במטוסי איירבוס A320 בטיסות בטווחים קצרים ובינוניים.

 

אנשי עסקים בראש מעייננו

אייר פראנס תשיק בשנה הבאה תעריף "Economy Flex" לנוסעים העסקיים בטיסות לטווחים בינוניים. מכירת הכרטיסים תחל בינואר 2015 עבור טיסות חודש אפריל, ההזמנות ניתנות להעברה באותה מחלקה, החזר כספי ושינוי מועד הטיסה ללא עלות נוספת.

בנוסף, הנוסעים יזכו במיילים בתוכנית Flying Blue, גישה לשירותי המסלול המהיר Skypriority ויוקצו עבורם מושבים בחלק הקדמי של מחלקת תיירים.

 

לכל נוסע אפשרות שליחת כבודה במשקל של לא יותר מ-23 ק"ג ותיק יד שאינו עולה על 12 ק"ג

 

 

Exit mobile version