Site icon IAS

אמריקן אקספרס ובריטיש איירווייס מעניקות הטבה

אמריקן אקספרס מציעה ללקוחותיה להמיר נקודות שצברו לטובת הזמנת טיסות בחברת התעופה בריטיש איירווייס . ללקוחות החברה שיממשו את ההטבה תוענק על-ידי בריטיש איירווייס תוספת של 40% לנקודות ה- Membership Rewards שימירו. ההטבה בתוקף להמרות שיבוצעו  החל מחודש מאי עד סוף יולי 2013 ותוענק ישירות לחשבון הלקוח בבריטיש איירווייס ועל ידם. יחס ההמרה ייקבע בהתאם לסוג הכרטיס.

 

אירית בטאט, סמנכ"לית השיווק של אמריקן אקספרס: "אמריקן אקספרס מציעה את המגוון הרחב ביותר של חברות תעופה בינלאומיות, ביניהן בריטיש איירווייס. המרת נקודות לטיסות בריטיש איירווייס תוך שילוב הצעת ערך אטרקטיבית, מרחיבה את האפשרויות העומדות בפני מחזיקי כרטיסי אמריקן אקספרס המרבים לטוס ליעדים בינלאומיים. ההטבה תקפה ליותר מ-600 יעדים ברחבי העולם והיא תואמת את ערכי המותג של אמריקן אקספרס, המבוססים על שירות איכותי, יוקרה וערך מוסף ללקוח".

 

ההטבה מלווה בקמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. הקמפיין יעלה בעיתונות העסקית הארצית ויכלול גם פעילויות קד"מ ודיוור ישיר ללקוחות. מסע הפרסום יעלה תחת הסגיר "אמריקן אקספרס דואגת שתגיע ליעד שלך מהר יותר".                               

Exit mobile version