Site icon IAS

אמריקן איירליינס מציגה חוויות ושירותים חדשים בעונת הקיץ הקרובה

American Airlines Flagship® Suite Preferred seat. צילום החברה

אמריקן איירליינס (American Airlines) מודיעה על שדרוגים וחוויות חדשות לקראת עונת הקיץ. לקוחות החברה ייהנו מערכות נוחות ומצעים חדשים ובשלב מאוחר יותר ממושבי Flagship Suite® החדשים.

ערכות הנוחות תהיינה זמינות עבור לקוחות במחלקות היוקרה: Flagship® First Class, Flagship® Business Class ו-Premium Economy cabins. הערכה תכלול ערכת צחצוח שיניים, מסיכת עיניים, אטמי אוזניים ומוצרי טיפוח מבית Thirteen Lune. בנוסף, הלקוחות ייהנו מערכות מיוחדות במהדורות מוגבלות שנוצרו בשיתוף עם מעצבים ומותגים מגוונים המבוססים בעיקר בארה"ב.

בעקבות משוב בקרב נוסעי החברה, אמריקן איירליינס התאימה את מצעי המיטה מבית John Horsfall, הכריות, נעלי הבית והפיג'מות עם דגש לכריות דו צדדיות מיוחדות על פי דרישת הלקוחות. כל המוצרים יוצרו מסיבים ממוחזרים ומוגשים בתיקייה רב שימושית עם רוכסן – גם היא מסיבים ממוחזרים, כדי להימנע מעטיפות הפלסטיק (חיסכון של 25 טון פסולת).

אמריקן איירליינס: מצעים במחלקה ראשונה. צילום החברה

טעמים מגוונים ותפריטים חדשים בהשראת יעדי הטיסה של אמריקן איירליינס, לדוגמא: הנוסעים הטסים לאחד מיעדי הקיץ החדשים כמו ניס, נאפולי או קופנהגן, ייהנו מדג מוסר ים מוקרם, קינואה, עוף צלוי, טורטליני ועוד.

אמריקן איירליינס: תפריטים חדשים ומגוונים. צילום החברה

מטוסי הבואינג 787-9, 777-300 ואיירבוס A321XLR יצוידו בעתיד במושבי Flagship® Suite seat הכוללים נוחות ומרחב אישי מקסימלי. נקודות טעינה, אזורי אחסון רחבים, גישה ישירה למעבר ודלת סגירה לשמירה על הפרטיות.

בנוסף, מושבי ה-Flagship Suite® Preferred יהיו זמינים במטוסי הבואינג 787-9 החדשים ומטוסי ה-777-300 עם שטח גדול יותר לאחסון, מזרן וכרית מבית Nest Bedding® וערכות נוחות משודרגות.

לקוחות ה-Premium Economy ייהנו גם הם מחיבור לטעינה אלחוטית, שטח אחסון גדול יותר ומשענת ראש מפנקת. נוסעי מחלקת תיירים ייהנו ממסכי K4 בגב המושב ונקודות טעינה. כל הלקוחות יוכלו לגלוש באינטרנט אלחוטי במהירות גבוהה ולצפות ביותר מ- 1,500 תוכניות בידור בחינם.

חברי AAdvantage®, יוכלו להשתמש במיילים לשדרוג למחלקות הפרימיום. חדש לקראת הקיץ, חברים הנוסעים בכרטיסים שנרכשו במיילים יכולים כעת לקבל הצעות שדרוג לרכישה בתא נוסעים גבוה יותר דרך aa.com או אפליקציה לנייד כאשר הם טסים בתוך ארה"ב.

Exit mobile version