Site icon IAS

אמריקן איירליינס מפרסמת את דו"ח הקיימות שלה לשנת 2022

מטוסי אמריקן איירליינס. צילום יח"צ

אמריקן איירליינס פרסמה היום את דו"ח הקיימות שלה לשנת 2022, המספק עדכונים על האסטרטגיה וההתקדמות של החברה בנושאים מרכזיים במהלך השנה. הדו"ח מאשר את ההתמקדות של אמריקן איירליינס בנושאי הקיימות החשובים ביותר לעסק, כולל שינויי אקלים, בטיחות לקוחות וחברי צוות, הון אנושי ושירות לקוחות.

האסטרטגיה של אמריקן איירליינס להגיע לפליטת אפס גזי חממה (GHG) עד 2050 מתמקדת בהפעלת אופרציה חסכונית יותר בדלק, כאשר יותר ויותר מטוסים מונעים יותר ויותר על ידי דלק דל פחמן. במהלך השנים האחרונות, אמריקן איירליינס ביצעה את המאמץ הנרחב ביותר לחידוש צי התעופה בתולדות התעשייה והיא כיום חברת התעופה עם הצי הראשי הצעיר ביותר מבין חברות התעופה בארה"ב. בשנת 2022, אמריקן איירליינס עשתה צעדים משמעותיים קדימה לטובת האסטרטגיה שלה – הוספת מטוסים מהדור החדש לצי שלה, הסכם צריכת דלק תעופה בר-קיימא המשמעותי ביותר עד כה והכרזה על השקעות בשתי חברות המתמקדות בפיתוח של מימן דל פחמן.

בשנת 2022, אמריקן איירליינס הפכה לחברת התעופה הראשונה בעולם שקיבלה אישור מיוזמת Science Based Targets initiative (SBTi)  כי יעדי הפחתת גזי החממה הביניים עד לשנת 2035 עומדים בקריטריונים של ה-SBTi. דו"ח הקיימות של החברה כולל גם דיון מפורט על הסיכונים וההזדמנויות של אמריקן איירליינס הקשורות לשינויי אקלים.

הטמעת גיוון, שוויון והכלה באמריקן איירליינס, מעניקה לתרבות שלה יתרון תחרותי ומחזקת את שאיפתה להיות חברת התעופה הטובה ביותר עבור לקוחותיה. הדו"ח מתאר את מאמציה של החברה ליצור הזדמנויות עבור אנשים מכל הרקעים ולהגביר את המודעות, הגישה וההזדמנות עבור כל מי שמעוניין בקריירה בתעופה.

מטוס בואינג 787-8 של אמריקן איירליינס. צילום יח"צ

הצוות באמריקן איירליינס הוא המנוע מאחורי רמת השירות הגבוהה. גם כשהחברה הגבירה את פעילותה במהירות בשנת 2022, היא שמרה על ההתמקדות שלה בהצעת האמינות והחוויה ברמה עולמית, אליה הלקוחות מצפים. הודות לעבודה הקשה של הצוות, החברה רשמה את ציוני שביעות רצון הלקוחות הטובים ביותר שלה, כפי שנמדדו לפי סבירות להמלצה מצד הלקוחות.

ההתקדמות של חברת התעופה לעבר יעדי הקיימות שלה ממשיכה לזכות לשבחים. אמריקן איירליינס זכתה בתואר חברת התעופה האקולוגית לשנת 2023 מאת Air Transport World, ובשנת 2022 נותרה חברת התעופה היחידה לנוסעים שנכללה במדד דאו ג'ונס לקיימות בצפון אמריקה שנתיים ברצף.

"במהלך השנה האחרונה, אמריקן איירליינס עבדה ללא לאות כדי לטוס יותר ולקרב אנשים", אמר מנכ"ל אמריקן איירליינס רוברט איזום. "אני גאה מאוד בצוות שלנו על הבנייה מחדש של חברת התעופה שלנו, פיתוח כישרונות חדשים ומגוונים וקידום יעדי האקלים שלנו – כל זאת תוך שמירה איתנה על הסיבה שלנו: דאגה לאנשים במסע החיים".

Exit mobile version