Site icon IAS

אמריקן איירליינס מבצעת הזמנת ענק למטוסי איירבוס, בואינג ואמברייר

הזמנת ענק של 260 מטוסים באמריקן איירליינס. צילום החברה

אמריקן איירליינס (American Airlines) הודיעה על הזמנת ענק של 260 מטוסים, הכוללות שמונים וחמישה מטוסי איירבוס A321neo, שמונים וחמישה מטוסי בואינג 737 MAX 10 ותשעים מטוסי אמברייר E175. ההזמנה כוללת גם אופציות וזכויות רכישה של 193 מטוסים נוספים. כחלק מהזמנת מטוסי הבואינג, אמריקן איירליינס שדרגה הזמנה קיימת של 30 מטוסים מסוג 737 MAX 8 למטוסי 737 MAX 10.

ההזמנה תאפשר לחברה לשדרג את צי המטוסים בקווים פנים-ארציים ובינלאומיים קצרים ותציע יותר מושבי פרימיום מכל חברת תעופה אמריקנית אחרת.

"בעשור האחרון, השקענו רבות כדי לחדש ולפשט את הצי שלנו, שהוא הגדול והצעיר ביותר מבין חברות התעופה האמריקניות", אמר רוברט איזום (Robert Isom), מנכ"ל אמריקן איירליינס. "ההזמנה הזו תמשיך לשדרג את הצי שלנו במטוסים חדשים ויעילים יותר כדי שנוכל להמשיך לספק את הרשת הטובה ביותר ואמינות תפעולית קובעת שיאים עבור הלקוחות שלנו".

בעשור האחרון, מטוסי האיירבוס A321 ו-A321neo הטיסו את לקוחות החברה ברחבי ארה"ב וליעדים בינלאומיים קצרי טווח. אמריקן איירליינס ממשיכה להיות חברת התעופה הגדולה בעולם המפעילה מטוסים ממשפחת A320.

"ההשקעה המתמשכת ב-A321neo היא עדות לערכו חסר התקדים של מטוס צר הגוף הטוב בעולם", אמר בנואה דה סנט-אכזופרי (Benoît de Saint-Exupéry), סמנכ"ל מכירות, מטוסים מסחריים, בחברת איירבוס. "במשך כמעט שני עשורים, אמריקן איירליינס השתמשה במשפחת מטוסי ה-A320 שלה, שחלקם יוצרו בארה"ב במובייל, אלבמה, כדי להרחיב את הרשת הבינלאומית המקומית והקצרה ולספק חוויה יוצאת דופן לנוסעיה ולצוותיה."

"אנו מעריכים מאוד את האמון של אמריקן איירליינס בבואינג ובמשפחת ה-737 MAX. הבחירה של אמריקן ב-737-10 תספק אפילו יותר יעילות וגמישות עבור הרשת והפעילות הגלובלית שלה", אמר סטן דיל (Stan Deal), נשיא ומנכ"ל בואינג למטוסים מסחריים. "הצוות שלנו כאן בבואינג מחויב לספק את ההזמנה החדשה הזו ולתמוך בצמיחה האסטרטגית של אמריקן איירליינס עם אחד הציים הגדולים והמודרניים ביותר בתעשייה".

" מטוסי אמברייר E175 הם עמוד השדרה של רשת התעופה האמריקנית, המחברת את כל פינות המדינה", אמר ארג'אן מאייר (Arjan Meijer), מנכ"ל Embraer Commercial Aviation. "אחת מתוכניות המטוסים המצליחות בעולם, של ה-E175 שודרגה עם סדרה של שינויים ששיפרו את שריפת הדלק ב-6.5%. המטוס המודרני, הנוח, האמין והיעיל הזה ממשיך לספק את הקישוריות שבה תלויה ארה"ב יום אחרי יום. זה מייצג את ההזמנה הגדולה ביותר אי פעם של מטוסי E175 של אמריקן איירליינס, ואנו מודים על האמון המתמשך שלה במוצרים ובאנשים שלנו".

כדי לשרת את הדרישה ההולכת וגוברת של הלקוחות לחוויית טיסה, אמריקן איירליינס תשדרג את מטוסי ה-A319 וה-A320 שלה החל משנת 2025. השיפוץ ירענן את הפנים בעוצמה בכל מושב, תאי איחסון עיליים גדולים יותר ומושבים חדשים.

צי ה-A319 של אמריקן יצויד במושבי פרימיום נוספים, הכוללים 12 מושבים במחלקה ראשונה. חידוש צי ה-A320 יגדיל את מספר המושבים במחלקה הראשונה של המטוס ל-16.

עם הרענון המתוכנן של מטוסים קיימים והאספקה הצפויה של מטוסים חדשים, מקומות הישיבה ברמת פרימיום, בצי החברה צפויים לגדול ביותר מ-20% עד 2026.

Exit mobile version