Site icon IAS

אמריקן איירליינס חונכת מרכז אחסנה לתחום הפארמה בפילדלפיה

אמריקן אירליינס, חברת התעופה הגדולה ביותר בעולם, חונכת מרכז אחסנה חדש למוצרי פארמה רגישי- טמפרטורה בשדה התעופה בפילדלפיה. המרכז החדש, אליו מופעלת טיסה יומית בקו תל-אביב-פילדלפיה, יהווה את המסדרון הראשי של החברה ביבשת אמריקה עבור הובלתם ואחסנתם בתנאי קירור אופטימאליים של מוצרי הפארמה של לקוחותיה, הן בין יעדי החברה בארה"ב והן מיעדיה הבינלאומיים של החברה.

המרכז החדש יתפרס על פני למעלה מ-2300 מ"ר ויאפשר הובלה, אחסנה ושינוע של מוצרים רפואיים יקרים ורגישים לתנאי האחסנה, כמו גם מוצרים מדעיים וביולוגיים הנדרשים לשמירה בתנאים קפדניים ומדויקים.

מרכז האחסנה מציע ללקוחות אמריקן אירליינס מספר רב של סוגי אחסנה על פי הטמפרטורה ותנאי הלחות הנדרשים בתחום הפארמה ומכילים מערכות גיבוי, גנרטורים והתראות קוליות וויזואליות על חריגות בטמפרטורה:

מחסני שמירת טמפרטורה מבוקרת למוצרים בטמפרטורות שבין +15°C ל-+25°C מעלות.

מחסני קירור למוצרים בטמפרטורות שבין +2°C ל-+8°C מעלות.

מחסן להקפאה עמוקה בטמפרטורות שבין -10°C ל–20°C מעלות.

מרכזי אחסנה בעלי שמירה על טמפרטורה מדויקת לפי צרכי הלקוח, בדיוק של 0.25°C.

אסתר קסטיאל, המנהלת המסחרית של אמריקן אירליינס בישראל: "מרכז האחסנה החדש בפילדלפיה פותח בפני לקוחותינו הרבים בישראל אפשרויות אחסנה, שינוע והובלה מבוקרת מהטובות והמתקדמות בעולם. באמצעותו, נוכל לחזק עוד יותר את קשרינו העסקיים עם חברות הפארמה הישראליות שפועלות בפנסילבניה ובחוף המזרחי. אנחנו מתחייבים בפני לקוחותינו על מתן שרשרת אספקה קרה למוצרים והמטענים בתחום הפארמה, כך שיגיעו ללקוחות הקצה בזמן ובטמפרטורה המדויקת. לפני מספר שבועות ביקר בישראל ראש עיריית פילדלפיה, מר מייקל נאט ונפגש עם מספר חברות ישראליות הפועלות בתחום הפארמה בארה"ב. בדבריו,  העלה את נושא מרכז האחסנה החדש, אשר מהווה נדבך נוסף לקשר הכלכלי החזק בין מדינת ישראל לארה"ב בכלל, ולפילדלפיה בפרט".

 

 

Exit mobile version