Site icon IAS

אמירייטס ויונייטד משתפות פעולה בהפעלת טיסות למקסיקו

אמירייטס ויונייטד איירליינס מרחיבות את הסכם הקוד שייר ביניהן . צילום יח"צ

אמירייטס (Emirates) מודיעה על הרחבה משמעותית של שותפות הקוד-שייר עם יונייטד איירליינס (United Airlines), שתכלול תשעה יעדים במקסיקו. ללקוחות אמירייטס תהיה מעתה גישה לשמונה יעדים חדשים במדינה, בנוסף למקסיקו סיטי, לשם כבר מגיעה החברה. הרחבת רשת הקוד שייר בין אמירייטס ויונייטד כללה שורה של ערים בארה"ב, וכעת מקסיקו הופכת למדינה הראשונה מחוץ לארה"ב שמתווספת לרשת ההולכת ומתרחבת.

הסכם הקוד שייר מאפשר ללקוחות אמירייטס ליהנות מטיסות המשך נוחות משתי נקודות בארה"ב, שיקגו או יוסטון, מהן ניתן להמשיך ליעדי פנאי מרגשים במקסיקו:  קנקון, קוזומל, מונטריי, פוארטו ואלארטה, גוודלחרה, סן חוזה דל קאבו, לאון/גואנחואטו וקוורטארו.

שותפות הקוד מאפשרת גם גמישות רבה יותר במועדי הטיסות, ומעניקה ללקוחות אמירייטס הטסים למקסיקו סיטי אפשרויות נוספות בבחירת הטיסות. הנוסעים יכולים לבחור לטוס לבירת מקסיקו באמצעות טיסות אמירייטס היוצאות מדי יום מדובאי עם עצירה בברצלונה, או להזמין בנפרד טיסות למקסיקו סיטי תחת הסכם הקוד המשותף. הרחבה זו מאפשרת גם ללקוחות היוצאים מתשעת היעדים במקסיקו לטוס ליעדים הנכללים ברשת של אמירייטס, דרך שיקגו או יוסטון. רכישת כרטיסים במסגרת הקוד המשותף המורחב תתאפשר החל מה-14 בספטמבר.

רשת היעדים המקסיקנית שהורחבה לאחרונה, הזמינה כעת ללקוחות האמירויות, צפויה להיות פופולרית בקרב לקוחות מהמזרח התיכון, הודו ודרום אפריקה. היעדים הנפוצים ביותר עבור מטיילים היוצאים ממקסיקו כוללים את הודו, ישראל, איחוד האמירויות הערביות, דרום אפריקה ונקודות נבחרות בדרום מזרח אסיה.

בואינג 777 של אמירייטס צילום יחצ אמירייטס

עם הוספת היעדים החדשים במקסיקו, שותפות הקוד כוללת כעת 134 יעדים, הנגישים מהשערים של יונייטד בארה"ב, בעוד שכמעט 100 יעדים נוספים ברחבי ארה"ב, קנדה, מרכז ודרום אמריקה והאיים הקריביים זמינים ללקוחות על בסיס אינטר-ליין.

אמירייטס מציעה טיסות יומיות ליוסטון במטוס הדגל שלה ה-A380, ולאחרונה החלה להציע בטיסות אלה שירותי Premium Economy. בנוסף, מפעילה אמירייטס גם שבע טיסות שבועיות בין דובאי לשיקגו, תוך שימוש במטוסים רחבי הגוף האחרים שלה – בואינג 777 – המאפשרות לנוסעים לתכנן את מסלולי הנסיעה שלהם ליעדים גלובליים, עם קישוריות חלקה.

נוסעי טיסות אמירייטס יכולים לתכנן את כל הטיול שלהם בכרטיס יחיד ולנצל ברווחה את הטבות הטיסה, לרבות כמות הכבודה, והפקדת חפצים נוחה עד ליעד הסופי.* בנוסף, חברי מועדון הנוסע המתמיד של אמירייטסEmirates Skywards ,, יוכלו לצבור ולממש נקודות בטיסות של שתי חברות התעופה, אם יוזמנו בטיסות תחת הקוד המשותף.**

* בדיקת כבודה תקפה לנסיעות מחוץ למקסיקו. נוסעים בינלאומיים שטסים ליעדים במקסיקו בטיסות אמירייטס ויונייטד חייבים בבדיקת המטען שלהם במכס האמריקאי בנקודת הכניסה הראשונה (שיקגו או יוסטון).

**תוכניות נסיעות עם טיסות אינטרליין באמירייטס וביונייטד אינן זכאיות לנקודות Skywards.

 אודות אמירייטס

אמירייטס היא חברת התעופה הגלובלית עטורת הפרסים שמשרתת יותר מ-140 ערים בשש יבשות באמצעות המרכז שלה בדובאי. היא מפעילה את הצי הגדול בעולם של מטוסי איירבוס A380 ובואינג 777 מודרניים רחבי גוף המצוידים בנוחות הגבוהה ביותר בשמיים. אמירייטס זכתה בשבחים רבים על מצוינות בכל פעילותה, כולל זכייתה בתואר חברת תעופה ברמה בינלאומית בדירוג חברות התעופה הרשמי של APEX, העומדת בפסגת כל פרסי בחירת הנוסעים של APEX, וגם דורגה כחברת תעופה חמישה כוכבים על ידי APEX.

Exit mobile version