Site icon IAS

אמירייטס הוכתרה: 'הבידור הטוב בטיסה' בטקס פרסי המצוינות 2024

אמירייטס: 'הבידור הטוב בטיסה' . צילום אמירייטס

אמירייטס (Emirates), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, שבסיסה בדובאי, זוכה בעוד תואר יוקרתי: 'הבידור הטוב ביותר בטיסה' בטקס פרסי המצוינות של חברות התעופה לשנת 2024 (2024 Airline Excellence Awards). אימירייטס גרפה את התואר היוקרתי בזכות 6,500 ערוצים של תוכן איכותי וספריית הבידור הגדולה בעולם הכוללת:

* יותר מ-2,000 סרטים הוליוודיים ובינלאומיים, כולל סרטים זוכי פרס האוסקר לשנת 2024.

* מאות סדרות טלוויזיה, כולל התוכניות האחרונות מפלטפורמות סטרימינג מובילות ומותגי מדיה כגון HBO Max, Discovery+, BBC, Bloomberg Originals ו-Shahid.

* למעלה מ-200 סרטים דוקומנטריים וסדרות דוקו פופולריות בטלוויזיה.

* יותר מ-600 סרטים בינלאומיים מרחבי אירופה, אפריקה, אסיה ואמריקה הלטינית. למעלה מ-300 סרטים עם 'כתוביות סגורות' ו-140 סרטים עם 'תיאור אודיו', המציעים נגישות לכבדי ראייה.

* אוזניות המוענקות ללקוחות בכל המחלקות ואוזניות פרימיום Bowers & Wilkins E1 במחלקה ראשונה, שנוצרו על ידי מומחי הסאונד הבריטיים הנודעים בלעדית עבור Emirates, תוך שימוש בטכנולוגיית ביטול רעשים כדי לחסום את צלילי תא הסביבה. אוזניות Emirates שעוצבו במיוחד לנוחות הילדים. אוזניות Emirates תואמות גם למכשירי שמיעה כשהן מוגדרות למצב 'T'.

* ספריית מוזיקה של למעלה מ-3,500 אלבומים.

* 5 ערוצי טלוויזיה בשידור חי, כולל 3 ערוצי חדשות ושני ערוצים עם סיקור ספורט חי.

* למעלה מ-250 ערוצי ילדים ומשפחה ייעודיים כולל עשרות תוכניות לילדים בגיל הרך.

* מפה אינטראקטיבית המאפשרת ללקוחות לעקוב אחר התקדמות הטיסה שלהם, ולראות את העולם ממרחק 40,000 רגל דרך מצלמות חיצוניות.

* חברי Emirates Skywards יכולים ליהנות מקישוריות חינם ל-Wi-Fi בטיסה.

אמירייטס מעדכנת כל חודש את תוכן הבידור, ומוסיפה מאות סרטים, תוכניות טלוויזיה, פודקאסטים וערוצי מוזיקה לספריית הבידור הענפה שלה ומבטיחה שותפויות בלעדיות עם ספקי התוכן הטובים ביותר. לקוחות יכולים גם למקסם את חווית הבידור על ידי גלישה ובחירה מראש של סרטים או תוכניות טלוויזיה באפליקציית Emirates, שאותם ניתן לסנכרן ברגע שהם עולים לטיסה.

מסע הבידור בטיסה של אמירייטס החל לפני כ- 30 שנה, כשהייתה אחת מחברות התעופה הראשונות שהציגה סרטים על גבי המסכים בגב מושבי הנוסעים במחלקת תיירים. העורך הראשי של Airlineratings.com, ג'פרי תומס (Geoffrey Thomas), התייחס לפרס: "העורכים שלנו היו תמימי דעים לגבי מערכת הבידור של אמירייטס. ההשקעה המוקדמת הזו בבידור בטיסה השתלמה לאמירייטס".

Exit mobile version