Site icon IAS

"אל על PROTECT" : ביטול ללא עלות וקבלת שובר למימוש עתידי

מטוס אל על. צילום דוברות אל על

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה בצורך של הישראלים לצאת לטיסות "התאווררות" שיאפשרו הפוגות מהמצב. במטרה לאפשר לנוסעים להזמין טיסה בתכנון מקדים ו"בראש שקט" אנו מאפשרים לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול בתמורה לשובר זיכוי בשווי ערכו המלא של הכרטיס. הטבה זו תאפשר להקדים ולהזמין טיסות לחג הפסח ולחורף הקרוב. ביטול כרטיס הטיסה יתאפשר עד 24 שעות לפני מועד ההמראה.

בכל מקרה של ביטול הטיסה מטעם הלקוחות, עבור טיסות הממריאות בין 1 בפברואר 2024 ועד 30 באפריל 2024 (על כל סוגי הכרטיסים למעט כרטיסי LITE, כרטיסי בונוס וכרטיסים קבוצתיים) ניתן יהיה לקבל שובר זיכוי על מלוא הסכום וזאת ללא דמי ביטול. שובר הזיכוי יינתן גם עבור מוצרים נלווים שנרכשו עם כרטיס הטיסה דוגמת הושבה וכבודה. בנוסף, שובר הזיכוי למימוש בטיסות אל על וסאן דור, אינו שמי ותתאפשר העברתו לאדם אחר.

במסגרת הטבה זו מקבלים לקוחות אל על את תנאי המוצר "אל על PROTECT" שישוב להיות זמין למכירה עבור טיסות הממריאות החל מ-1 במאי 2024. מוצר הפרוטקט מאפשר את ביטול הטיסה וקבלת שובר זיכוי בשווי ערכו המלא של הכרטיס, כולל בגין שירותים נלווים למימוש עתידי בטיסות אל על וסאן דור.

נדב חנין, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על:  "לאור המצב הנוכחי וחוסר הוודאות של התקופה, אנו רואים שינוי בהעדפות הצרכנים ואת הנטייה להזמנת טיסות ברגע האחרון. מצד אחד ניתן לראות עלייה ברצון של הישראלים לצאת להפוגות ולהתאווררות בחו"ל, ומצד שני עולה חשש להתחייב על הזמנת טיסות מראש. בהתאם לכך, על מנת שלקוחותינו יבטיחו לעצמם מחירים נוחים שמתאפשרים בעת רכישת כרטיסי טיסה מספר חודשים מראש, אנו מציעים שירות ללא עלות שיאפשר את ביטול כרטיס הטיסה ברגע האחרון המעניק "ראש שקט" בעת רכישת כרטיסים בתכנון מקדים."

נדב חנין, סמנכ״ל שיווק ודיגיטל אל על
Exit mobile version