עקב העומס הרב הצפוי בשדה התעופה בן גוריון במהלך הקיץ, הנוסעים מתבקשים להגיע לשדה התעופה לפחות 4 שעות לפני מועד הטיסה המתוכנן.
היערכות אל על בתחום שירותי הקרקע:
לקראת עונת הנסיעות, אל על מציעה מגוון שירותים לנוסעים היוצאים, בכדי להקל על עומסי התורים בשדה התעופה, לנוחות מירבית וללא תשלום נוסף:
שירות טרום טיסה בנתב"ג – ייחודי לאל על בעונת הקיץ:
השירות מאפשר לטסים לערוך בידוק מוקדם לטיסה (בדומה לשירות שהיה קיים בעבר בתחנת רכבת מרכז בת"א), כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס, עד כ- 24 שעות לפני הטיסה, כל יום בין 10:00 ל- 12:30 בדלפקי אל על בטרמינל 3.
השירות אינו כרוך בתשלום ומאפשר לטסים לחסוך זמן יקר בשדה התעופה
השירות יינתן בין ה- 20.6.13 ל- 1.10.13
אקספרס צ'ק אין באתר האינטרנט של אל על – www.elal.co.il:
אקספרס צ'ק אין באינטרנט מאפשר צ'ק אין מכל מקום בעולם החל מ-24 שעות לפני הטיסה, ועד 3 שעות לפניה. שירות נוח וידידותי שחוסך זמן יקר בשדה התעופה.
בנוסף, אל על מציעה דלפקי שירות מיוחדים, המיועדים לנוסעים אשר בצעו אקספרס צ'ק- אין באינטרנט ונהנים מהליך מהיר של מסירת כבודה.
בידוק עצמי בעמדות קיוסק – בטרמינל 3
בידוק מהיר ועצמי בשדה התעופה – השירות מתבצע בעמדות ממוחשבות הממוקמות בסמוך לאזור הצ'ק אין של אל על לטיסות הבינלאומיות היוצאות מתל אביב.
במסגרת זו ניתן לבחור את המושב ולהדפיס את כרטיס העלייה למטוס. לאחר תשאול בטחוני, ניתן ליהנות משירות מסירת כבודה, בדלפק "אקספרס צ'ק אין" המהיר.
במידה וברשות הנוסעים כבודת יד בלבד, ניתן להמשיך ישירות לעמדת ביקורת הגבולות.
אקספרס צ'ק אין במובייל
אפליקציה חינמית בטלפונים חכמים המאפשרת בקלות ובנוחות לבצע בידוק לטיסה. שירות זמין, נוח וידידותי החוסך זמן יקר בשדה התעופה.
טסים עם כבודת יד בלבד? נהנים משירות בדלפק בידוק ייחודי
נוסעים הטסים עם תיק יד בלבד, נהנים משירות מהיר בדלפק הנמצא "באולם שחקים" בטרמינל 3, סמוך לעמדת התשאול הביטחוני ומשתתפים בתחרות נושאת פרסים!
מעדכנים את אל על 50 שעות לפחות לפני הטיסה, על נסיעה ללא כבודה ומשתתפים בתחרות המזכה בכרטיס טיסה זוגי במתנה!