Site icon IAS

אל על תציע טיסות לילה ישירות לאורלנדו בחודשי הקיץ

דיסני ווורלד אורלנדו.- ממלכת הקסם צילום עוזי בכר

אל על משיקה טיסות לילה ישירות לאורלנדו (נמל התעופה MCO) החל מיולי ולחודשי קיץ 2019. לרגל ההכרזה, תצא אל על במכירה מיוחדת לחמישה ימים בלבד, בין התאריכים: 13-17/2/19 ותציע כרטיסי טיסה הלוך ושוב  לאורלנדו, החל מ-$999 כולל מיסים, במחלקת תיירים, בכפוף לתנאים המופיעים באתר אל על.

 הטיסות לאורלנדו ימריאו במטוסי הדרימליינר 787 ובואינג 777, ויציעו שתי מחלקות שירות, עסקים ותיירים. ניתן לטוס מאורלנדו ולשוב עם אל על מיעדים אחרים בארה"ב, כגון מיאמי וניו יורק (ולהיפך).

מימין, גונן אוסישקין מנכ"ל אל על ומיקי שטרסבורגר סמנכ"ל מסחר באל על עם דיילות החברה. צילום סיון פרג'

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אמר כי "בהמשך לפניות רבות אשר קיבלנו מלקוחותינו, אנו שמחים להודיע על השקת טיסות לילה ישירות מתל אביב לאורלנדו במהלך קיץ 2019. הטיסות לאורלנדו מתאימות במיוחד לחופשות משפחתיות ויתווספו לשאר יעדי אל על בארה"ב – ניו יורק, בוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי, סן פרנסיסקו ולאס וגאס. אורלנדו היא יעד נופש פופולרי ומקור משיכה לטיולי משפחות, עם פארקים ואתרי השעשועים מהמפורסמים בעולם, כגון: דיסני וורלד, אולפני יוניברסל, MGM, Sea World, ופארקים רבים נוספים. מחירי הלינה בעיר נוחים מאוד והתחבורה הציבורית מצוינת, כך שמדובר ביעד תיירות אטרקטיבי ביותר."

פיל בראון, מנכ"ל רשות שדות התעופה באורלנדו: "כיעד המבוקש ביותר בארה"ב, אורלנדו גאה להתווסף ללוחות טיסות הקיץ של אל על. שירות זה פותח עולם חדש לגמרי של אפשרויות נסיעה עבור לקוחותינו. אנו מצפים לספק ללקוחות אל על את חוויית אורלנדו."

לפי מועצת הנסיעות והתיירות WTTC, ב-2018 נמנתה אורלנדו עם עשר הערים המובילות במונחים של גודל שוק.

Exit mobile version