Site icon IAS

אל על: תיירים פלוס גם במטוסי בואינג 767

בעקבות ההצלחה של מחלקת תיירים פלוס בצי מטוסי ה- 747-400 , שתוצאותיה באו לידי ביטוי בהגברת הביקושים ושביעות רצון לקוחות גבוהה,  הוחלט להרחיב את המחלקה לציי מטוסים נוספים על מנת לאפשר את חווית הטיסה המשודרגת לקהלים נוספים של לקוחות.

 

בימים אלו הושלם שדרוג מטוסי ה- 767-300 והותקנה מחלקת "תיירים פלוס" אשר תחל לפעול ב- 18 בפברואר, זאת  בנוסף לצי 747-400 בו פועלת המחלקה מיולי 2012.

 

מטוסי ה-767 של אל על פועלים בעיקר בקווים לטורונטו, יוהנסבורג, בנגקוק, בייג'ינג ובומביי.

במסגרת הרענון שודרגה נראות המטוס, הותקנה  מערכת תאורה מתקדמת ומסכי צפייה עיליים דקים להנאת כלל הנוסעים.

 

המחלקה ממוקמת בקדמת מחלקת תיירים לחוויית טיסה נוחה, מפנקת ונעימה יותר.

המחלקה מציעה מושבים משופרים עם מרווח רגליים גדול יותר (91.5 ס"מ לעומת 81.3 ס"מ), וזווית הטיית מושב גב גדולה בעוד 33%. דלפקי בידוק ייעודיים ומגוון פינוקים.

 

בנוסף, כל נוסע במחלקת עסקים ובמחלקת "תיירים פלוס" יקבל מערכת בידור אישית – iPad  חדיש ובו מגוון עשיר של סרטים, תכניות טלוויזיה, משחקים ומוזיקה.

 

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על ציין כי: " מהלך זה הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על. אל על ממשיכה בתנופת ההתחדשות והשדרוג של צי המטוסים לנוחיותם והנאתם של הנוסעים.

 

"בנוסף להצטיידות במטוסי ה- 737-900 החדשים שיגיעו לחברה בחודש אוקטובר וישדרגו את חווית הנוסע גם ביעדים קצרי הטווח. כל אלה, יחד עם הוספת מחלקת השירות החדשה "תיירים פלוס" – יעניקו לנוסעי אל על חוויית טיסה חדשה, אמר שקדי.

 

"הציבור בישראל מעדיף לטוס אל על. בראש ובראשונה בגלל תחושת החום והביתיות, תחושת הביטחון והידיעה שאל על תמיד תהיה לצידו. אנו עושים הכול על מנת שבנוסף לכל אלה הציבור גם ייהנה מהמוצר הטוב ביותר, במחירים ההוגנים ביותר.  נמשיך ונעשה הכול על מנת להיות הבחירה הראשונה והמועדפת לטיסות אל ישראל וממנה", סיכם מנכ"ל אל על.

 

שמואל קוזי, סמנכ"ל תחזוקה והנדסה באל על: " חטיבת התחזוקה של אל על השקיעה אמצעים רבים במהלך שדרוג ורענון צי מטוסי 767-300. מדובר בהמשך לפעילות החטיבה להקמת מחלקת תיירים פלוס בצי מטוסי הג׳מבו – 747-400.  בימים אלה אנו נערכים לפתיחת מחלקת תיירים פלוס גם בצי מטוסי 777. לצד שמירה על בטיחות הטיסה, חטיבת התחזוקה פועלת כל העת במטרה לשדרג ולתחזק את צי המטוסים באל על."

 

החל מ – 18 בפברואר 2013 תחל לפעול מחלקת "תיירים פלוס" במטוסי ה- 767-300 במחיר 80 דולר או 160 נקודות לקטע טיסה ליעדי אירופה ו 150 דולר או 300 נקודות לקטע טיסה ליעדים הרחוקים.

 

לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב ולקוחות שרכשו כרטיסים ברי שדרוג יהיו זכאים למושב תיירים פלוס ללא עלות כספית נוספת בעת ההזמנה. בנוסף, נוסע נלווה להזמנה של לקוח טופ פלטינום יזכה גם הוא במושב תיירים פלוס ללא עלות נוספת.

Exit mobile version