Site icon IAS

אל על: שרות "טרום טיסה" חוזר

השירות החדש החל לפעול בנתב"ג היום, ראשון 17.3.
מדי יום  בין השעות 10:00 בבוקר עד 12:30 יוקצו דלפקי אל על לנוסעים המעוניינים לבצע את הבידוק המוקדם והצ'ק אין מראש.
 
השירות אינו כרוך בתשלום ויאפשר לנהנים ממנו להגיע לשדה כשעה וחצי בלבד לפני מועד טיסתם, במקום 4 שעות כמומלץ בימי השיא לקראת החג. מבוגר אחד מכל משפחה יוכל לבצע את הבידוק המוקדם עבור כל הטסים מאותה משפחה.
 
בידוק מוקדם (טרום טיסה) כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס עד 24 שעות לפני הטיסה,  לנוסעים הטסים בשעות השיא, בדגש על משפחות.
 
באל על נערכים למתן שירות למאות אלפי הנוסעים הצפויים לעבור במהלך החג  בשערי  טרמינל 3 ומציעים להשתמש בשירותי הטרום טיסה וצ'ק אין באינטרנט בכדי לחסוך זמן יקר בנמל התעופה.
 
יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על אמרה היום: "אל על משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולייעל את מערך השירות לנוסע גם במהלך הטיסה וגם  לפניה. כחלק מההיערכות לחג הפסח וחודשי הקיץ, אנו מאפשרים ללקוחות לבצע בידוק מוקדם בנמל התעופה בן גוריון יממה טרם הטיסה. שירות זה מיטיב עם הלקוחות בעיקר משום קיצור משך ההמתנה. אנו חוזרים ומדגישים כי כלל הלקוחות בארץ ובחו"ל יכולים לבצע בידוק מוקדם באינטרנט שחוסך גם הוא זמן יקר."
 
היערכות החברה בשירותי הקרקע:
 
לקראת עונת הנסיעות העמוסה, אל על מציעה מגוון שירותים  לנוסעים היוצאים, בכדי להקל על עומסי התורים:
 
בידוק מוקדם לנוסעים הטסים בשעות השיא, בדגש על משפחות ( תהליך ייחודי לאל על לקראת הפסח):
 
השירות מאפשר לטסים לערוך בידוק מוקדם בדלפקי אל על , בטרמינל 3 בנתב"ג (בדומה לשירות שהיה קיים בעבר בתחנת רכבת מרכז בת"א), כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס. השירות יינתן לטסים  עד 24  שעות לפני טיסתם.
 
שעות וימי הפעילות לקבלת שירות ז: בימים א – ו  בין השעות 10:00 ל- 12:30 ( בימי ו השירות לטיסות הממריאות ממוצ"ש ועד יום א' בשעה 1000).
השירות אינו כרוך בתשלום ומאפשר לטסים לחסוך את התורים.
 
דלפק בידוק ייחודי לאל על לנוסעים הטסים  רק עם כבודת יד ( קיצור התהליך ונטרול הצורך לעמוד בתור לבידוק הביטחוני במגזר הבידוק).
 
תחרות בין כל הנוסעים הטסים עם כבודת יד בלבד ומדווחים 50 שעות, לפחות, לפני טיסתם, על כך שהינם טסים ללא כבודה. במסגרת התחרות יוענקו 5 כרטיסי טיסה זוגיים בכל רבעון.
 
הנחה על משקל עודף למבצעים בידוק מקדים באינטרנט.
 
הושבה מראש ומכירת מושבים מועדפים ומושבי תיירים פלוס.
 
צ'ק אין אקספרס באתר האינטרנט של אל על .

 
פיתוח מערכת צ'ק אין אלקטרונית ושירותי קדם טיסה באתר ושירות מסלול אקספרס מיוחד למבצעים צ'ק אין באינטרנט.
 
אל על מציעה דלפקי שירות מיוחדים, המיועדים לנוסעים אשר מבצעים צ'ק אין באמצעות האינטרנט ומרוויחים בדיקה מהירה יותר בעת הליך הבידוק ומסירת המזוודות.
 
כיום 24% מהבידוקים בנתב"ג נעשים באמצעות האינטרנט והנוסעים המבצעים צ'ק אין באינטרנט נהנים מדלפקי בידוק מהירים לנוחיותם.

Exit mobile version