Site icon IAS

אל על: שירות טרום טיסה מהבית חוזר שנית

החל מ- 2 באוגוסט 2015  תשוב אל על להציע את שירות טרום טיסה מהבית הכולל צ'ק אין ובידוק בטחוני אשר יתבצעו בין 27 שעות ל- 8 שעות  לפני הטיסה בבית, במשרד או בכל מקום שיבחר הלקוח. את השירות ניתן להזמין החל מה- 22 ביולי. מחיר השירות:  499 ₪   עד חמישה נוסעים ו5 יחידות כבודה בנקודת איסוף אחת.

השירות, הניתן באמצעות חברת פרימיום צ'ק אין,  נועד לתת מענה ללקוחות אל על המבקשים חוויה של נוחות וקיצור זמנים בנמל התעופה, במיוחד בשיא עונת התיירות –  תקופת הקיץ והחגים.

דוד מימון, מנכ"ל אל על: " אל על מחויבת להעניק ללקוחותיה חוויית שירות כוללת ופועלת לשיפור מתמיד של השירות לנוסעיה.  במסגרת זו אנו מציעים לנוסעי אל על הממריאים מישראל – חוויית טיסה בעונת הקיץ והחגים העמוסות– צ'ק אין ובידוק בטחוני מהבית החוסכים זמן יקר של עמידה בתורים: מקבלי השירות יעברו בביתם את הבידוק הביטחוני, יקבלו בביתם את כרטיס העלייה למטוס ויוכלו להגיע ישר אל ביקורת הדרכונים, שעה וחצי בלבד לפני הטיסה."

על שרות "טרום טיסה מהבית"

במסגרת השירות, בודק בטחוני מגיע לבית הלקוח/למשרד ומבצע במקום את תהליך הבידוק הביטחוני המלא וצ'ק אין.  בסיום הביקור נמסר לנוסע כרטיס העלייה למטוס וכל כבודתו  מועברת לנתב"ג , לאחר שקילת המזוודות כמקובל. במידה ונדרשת תוספת תשלום במקרה של עודף כבודה, ייגבה התשלום במקום. הנוסע מגיע לנתב"ג כשהוא נושא עימו את כבודת היד בלבד, היישר אל ביקורת הדרכונים. בשלב הראשוני השרות יינתן בין  חדרה בצפון לגדרה בדרום וירושלים במזרח.

איך עובד השירות?

ניתן להזמין את השירות בטלפון 3890 * / 08-9226657 או במייל: office@premiumcheckin.co.il מרגע רכישת כרטיס הטיסה ועד 7 ימים לפני מועד ההמראה. השירות הינו על בסיס מקום פנוי ולפיכך מומלץ להזמין את השרות מוקדם ככל האפשר. חברת פרימיום צ'ק אין תיצור קשר עם הלקוח 7-10 ימים לפני מועד הטיסה לאישור סופי בדבר מתן השירות ותיאום מועד.

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ייהנו ממחיר השקה של 449 ₪ עבור השירות עד חמישה נוסעים וחמש יחידות כבודה בנקודת איסוף אחת ומחזיקי כרטיס אשראי פליי קארד ישלמו 435 ₪ בלבד ללא הגבלה במספר יחידות הכבודה ובמספר הנוסעים בהזמנת טיסה אחת  מנקודת איסוף אחת. ההטבה תקפה לחברי מועדון הטסים בחודשים אוגוסט וספטמבר בלבד בטיסות הממריאות מישראל.

השירות ניתן לנוסעי אל על בעלי כל סוגי הדרכונים בטיסות הממריאות מישראל בלבד. השירות ניתן עבור טיסות אל על, UP  ואינו תקף בטיסות קוד שייר.

לפרטים מלאים – אתר אל על  

 

Exit mobile version