Site icon IAS

אל על: " שותפויות עם חברות תעופה מובילות"

דוד מימון מנכ"ל אל על: "אנו גאים להרחיב את השותפות המסחרית של אל על עם שורה של חברות תעופה מובילות. ההסכמים הינם  מהלך חשוב  אשר פותח בפני הנוסעים  אפשרויות רבות ומגוונות ומעמיק את מרחב האפשרויות לטיסות בין ישראל ליעדים שונים באוסטרליה, במזרח, במקסיקו ובאירופה. ההסכמים משקפים את אסטרטגיית אל על – לפעול כחברה גלובלית בכל רחבי העולם ולצמוח בעקביות תוך מתן מענה לתנועה העסקית לישראל וממנה ותוך קידום התיירות לישראל."

חתימה על הסכם קוד משותף עם קוונטאס

בהמשך לחתימה על מסמך ההבנות שנחתם בעת ביקור ראש הממשלה באוסטרליה, נחתם הסכם הקוד שייר. ההסכם יאפשר לאל על ולקוונטאס לטוס בקודים שלהם לאוסטרליה וישראל בהתאמה דרך חיבור בין שתי החברות בהונג קונג, בנגקוק ויוהנסבורג. בנוסף,הקוד יאפשר טיסות בקוד אל על למלבורן/סידני ובריסבן. ההסכם ייכנס לתוקף ב 17 ליולי 2017. טיסות הקוד שייר יהיו פתוחות למכירה החל מה 3 ליולי 2017

הסכם קוד משותף עם אירו מקסיקו

״ ההסכם יאפשר לאל על ולאירומקסיקו לטוס בקודים שלהם למקסיקו סיטי בפרט וליעדים נוספים במקסיקו בכלל דרך ארבעה יעדים באירופה: מדריד, לונדון, פריז ואמסטרדם ויעדי צפון אמריקה.

ההסכם ייכנס לתוקף ב 1 ליולי 2017

חברת התעופה הפורטוגזית TAP- חתימה על הסכם קוד משותף

ההסכם יאפשר חיבוריות בקוד שייר לליסבון בפרט ופורטוגל בכלל דרך מגוון יעדים באירופה ויאפשר גם ל- TAP קוד משותף  על טיסות סאן דור מליסבון לתל אביב.

בנוסף, ההסכם מהווה תשתית להתפתחות השוק בפורטוגל ולקראת הרחבת הסכם הקוד המשותף בעתיד לברזיל (תלוי מגבלה רגולטורית של האיחוד האירופאי מול ברזיל).

ההסכם ייכנס לתוקף ב- 1 בספטמבר 2017

הרחבת הסכם הקוד שייר עם תאי איירווייס

הרחבת ההסכם מרחיבה את רשת היעדים שאל על  מציעה לנוסעיה ותאפשר לאל על לטוס בקוד שלה בטיסות תאי ליעדים הבאים: סידני, מלבורן, בריסבן (אוסטרליה), טייפה (טאיוואן), סייגון , האנוי (וייטנאם), אוקלנד (ניו זילנד), אוסקה וטוקיו (יפן).

בנוסף יתאפשר לחברה בקוד אל על לשלושה יעדים פנים ארציים (צ'אנג מאי, פוקט וקרבי).

ההסכם ייכנס לתוקף ב- 1 ביולי 2017

Exit mobile version