Site icon IAS

אל על נערכת לפסח עמוס

אל על הוסיפה 106 טיסות בתקופת חג הפסח והפסחא שיחול מ-6 ועד 26 באפריל  ונערכת להטסת כ-280 אלף נוסעים

 

היעדים הפופולאריים ביותר לחופשת הפסח הם יעדי איטליה, רומא, מילאנו, ונציה, פאריס, ולונדון, בנגקוק, ניו יורק, אמסטרדם, פרנקפורט וג'נבה

 

היעדים המובילים בהזמנות  לפסח באמצעות אתר אל על: ניו יורק, פריז, רומא, אמסטרדם, ברצלונה ולונדון. לבנגקוק הוסיפה החברה טיסה מיוחדת וכן תפעיל בנתיב בתקופת החג את מטוסי ה – 747-400

 

עקב העומס הרב הצפוי בשדה התעופה בן גוריון, הנוסעים מתבקשים להגיע לשדה התעופה לפחות 3 שעות לפני מועד הטיסה המתוכנן.

 

באל על נערכים למתן שירות למאות אלפי הנוסעים הצפויים לעבור במהלך החג  בשערי טרמינל 3 ומציעים להשתמש בשירותי הטרום טיסה, צ'ק אין באינטרנט, ובאפליקציית אל על הזמינה באפ סטור ובגוגל פליי וכן צ'ק אין באמצעות ה"קיוסקים" הפזורים בטרמינל 3 בנתב"ג, בכדי לחסוך זמן יקר.

 

גם השנה מחזירה אל על לקראת פסח  את שרות ה"טרום טיסה" – בידוק מוקדם לנוסעים היוצאים, המותאם במיוחד למשפחות. השירות יחל לפעול בתאריך 6 אפריל 2014.

 

 

יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על: "אל על מעניקה ללקוחותיה חוויית שירות כוללת העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה לפעול כל העת לשדרוג חוויית הנוסע- לפני, במהלך ולאחר הטיסה. אנו ממשיכים לנהוג כחברה הקשובה לרצון לקוחותיה ופועלת במטרה לתת מענה לביקושים הגבוהים בקווים המבוקשים במהלך הפסח. בשל העומסים הגדולים הצפויים בשדה התעופה לקראת החג, אל על מציעה לנוסעים מגוון שירותים, שיקצרו את זמן ההמתנה לצ'ק אין ויחסכו לנוסעינו זמן המתנה יקר."

 

 

לקראת עונת הנסיעות העמוסה, אל על מציעה מגוון שירותים  לנוסעים היוצאים, בכדי להקל על עומסי התורים:

 

שירות ייחודי- "טרום טיסה"– בידוק מוקדם לנוסעים הטסים בשעות השיא, בדגש על משפחות ( תהליך ייחודי לאל על לקראת הפסח):

 

השירות מאפשר לטסים, בעלי דרכון ישראלי,  לערוך בידוק מוקדם,כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס, עד כ- 24 שעות לפני הטיסה, כל יום בין 10:00 ל- 12:30 בדלפקי אל על.

 

השירות אינו כרוך בתשלום , בן משפחה אחד יכול להגיע לנתב"ג עם כל דרכוני הטסים, ולהנות מהשירות הייחודי שמאפשר לטסים למצות באופן מיטבי את חווית טרום הטיסה ביום הטיסה. למשתמשים בשירות זה יינתן שובר הנחה לרכישת מוצרים בדיוטי פרי במטוס.

 

דלפק בידוק ייחודי לאל על לנוסעים הטסים  רק עם כבודת יד ( קיצור התהליך ונטרול הצורך לעמוד בתור לבידוק הביטחוני במגזר הבידוק).

 

מסלול ייחודי למבצעים בידוק באינטרנט/בקיוסקים בכל תחנות אל על בעולם.

מסלול ייחודי למבצעים בידוק באינטרנט/בקיוסקים – מסלול המתנה קצר ומהיר לשליחת כבודה בלבד.

 

נוסעים הטסים ללא כבודה ומדווחים על כך, באמצעות אתר האינטרנט של אל על, עד 48 שעות לפני הטיסה, משתתפים בהגרלה בה הינם יכולים לזכות בזוג כרטיסי טיסה לארה"ב /אירופה.

 

ניתן לבצע אקספרס צ'ק-אין במגוון פלטפורמות: בידוק עצמי באתר אל על, בידוק עצמי באפליקציה בטלפון הנייד ובידוק עצמי בעמדות קיוסק ממוחשבות בשדה התעופה.

קיוסקים לבידוק עצמי זמינים בתחנות: תל אביב, ניוארק, פראג, אמסטרדם, בודפשט, קייב, פרנקפורט ג'נבה ומוסקבה.

 

צ'ק אין אקספרס באתר האינטרנט של אל על – www.elal.co.il:

 

פיתוח מערכת צ'ק אין אלקטרונית ושירותי קדם טיסה באתר ושירות מסלול אקספרס מיוחד למבצעים צ'ק אין באינטרנט.

 

אל על מציעה דלפקי שירות מיוחדים, המיועדים לנוסעים אשר מבצעים צ'ק אין באמצעות האינטרנט ומרוויחים בדיקה מהירה יותר בעת הליך הבידוק ומסירת המזוודות.

 

שובר הטבה למבצעים אקספרס צ'ק-אין כל נוסע המבצע צ'ק אין לטיסות היוצאות מתל אביב, יקבל על גבי Boarding Pass הטבות: שובר הנחה על סך 5$  תקף על כל הדיסקים,תקליטים וסרטים בחנות. בלעדי! מארזי אריק איינשטיין ב- 15$ במקום ב40$

 

 

כיום כ 30% מהבידוקים בנתב"ג נעשים באמצעות אתר האינטרנט וה"קיוסקים" והנוסעים המבצעים צ'ק אין באינטרנט נהנים מדלפקי בידוק מהירים לנוחיותם.

 

 

Exit mobile version