Site icon IAS

אל על מתגברת טיסות לאילת

 לקראת הקיץ – אל על עוברת ל 4 תדירויות שבועיות  לאילת. מאז אוגוסט 2010 אל על מפעילה 3 טיסות יומיות לעיר הדרומית והחל מ-21 באפריל 2013  תשווק אל על כ – 21 טיסות שבועיות לאילת לעומת  17 טיסות כיום.

 

הטיסות הנוספות מתחברות לטיסות בינלאומיות נוספות של אל על בנתיבים מברצלונה, מרסיי, טיסת לונדון (לוטון) וטיסת הדגל מפריז LY324 שעד כה לא התחברו לטיסות אילת.

 

כזכור,אל על מורשית להפעיל בקו לאילת עד 4 תדירויות יומיות וסה"כ עד 580 מושבים מדי יום. עקב מגבלת מספר המושבים ולאור העובדה כי במטוסי 737 של אל על  189 מושבים, הטיסות הנוספות תופעלנה באמצעות מטוסי ATR72  של חברת ישראייר, בהם כ-72 מושבים, במתכונת של חכירה רטובה.

 

אל על מפעילה כיום 3 טיסות יומיות לאילת  בימים ראשון עד חמישי בוקר, צהריים וערב, טיסה  ביום ו' וטיסה נוספת במוצאי שבת.

 

הטיסות החדשות תופעלנה בימים א', ב', ד', ה' בשעה 22:05 מנתב"ג ובימים ב', ג', ה', ו' בשעות הבוקר המוקדמות מאילת.

 

דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אמר היום: "טיסות אל על לאילת ייצרו יתרון משמעותי לתיירות הנכנסת בשל החיבוריות לטיסות הנכנסות והיוצאות של יעדי אל על בעולם זאת בהתאם לאסטרטגיה של חברת אל על לפעול להגדלת תנועת התיירים לעיר באופן משמעותי ולהציע מגוון רחב של אפשרויות טיסה לתושבי אילת והדרום. הגדלת מספר הטיסות הסדירות בין תל אביב לאילת צפויה להגדיל את התיירות הבינלאומית ותיירות הפנים לאילת."

Exit mobile version