Site icon IAS

אל על משיקה את מכירת הטיסות הישירות לשיקגו

נמל התעופה הבינלאומי O'Hare בשיקגו. צילום Depositphotos

אל על משיקה את מכירת הטיסות הישירות בין ישראל לשיקגו: החל ממרץ 2020 תפעיל שלוש טיסות שבועיות ישירות מתל אביב לנמל התעופה הבינלאומי או'הייר (O'Hare International Airport) .

לרגל השקת הטיסות הישירות לשיקגו, עולה אל על בקמפיין פרסומי בהובלת טייסת, טייס ודיילי החברה בשלטי חוצות, בחסויות טלוויזיה וערוצי הדיגיטל

הטיסות לשיקגו ימריאו במטוסי הדרימליינר 787, ויציעו 3 מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים. אל על תציע מגוון אפשרויות לטיסות המשך משיקגו לעשרות יעדים. כמו כן ניתן יהיה לטוס משיקגו ולשוב מיעדי אל על השונים בארה"ב (ולהיפך).

לרגל ההשקה, מציעה אל על מחיר מיוחד במחלקת הפרימיום. מחלקת הפרימיום הינה מחלקת שירות המופעלת בצי מטוסי הדרימליינר 787 וממוקמת בין מחלקת העסקים למחלקת התיירים. המחלקה מופרדת באמצעות מחיצה ווילון המעניקים פרטיות לאורחיה והם נהנים ממרחב אישי מרווח יותר. כמו כן, המחלקה מציעה לטסים תפריט מזון איכותי ומגוון.

קמפיין שילוט חוצות של אל על לשיקגו. צילום יח"צ

מחירים ומועדים

מחירי כרטיסי טיסה לשיקגו (הלוך ושוב):  מחלקת תיירים – החל מ-979$; מחלקת פרימיום – החל מ- 1499$ – מחיר מבצע במחלקת פרימיום מוגבל למכירה עד 14.11.19 וליציאות מישראל בימי שלישי וחמישי וחזרות בימי ראשון ושלישי עם מלאי מינימום של 75 כרטיסים. (במקום 2,479$); מחלקת עסקים – החל מ- 4349$.

המחירים ליציאות בין התאריכים 22.3 -30.6.2020

זמני הטיסות של אל על בקו תל אביב-שיקגו: הלוך – המראה מתל אביב בימים ראשון, שלישי, חמישי בשעה 12:00, נחיתה בשיקגו כעבור 12:30 שעות, בשעה 16:30 (שעון מקומי); חזור – המראה משיקגו בימים ראשון, שלישי, חמישי בשעה 19:15 (שעון מקומי) ונחיתה בתל אביב בימים שני, רביעי, שישי (בהתאמה) כעבור 11:20 שעות, בשעה 14:35.

הקו החדש נולד בעקבות דיאלוג עם עיריית שיקגו שציינה כי מטרופולין שיקגו מתאפיין בקהילה יהודית גדולה המונה 300,000 אלף תושבים, וכי הם מאמינים שהקו החדש יקל עליהם בשמירת הקשר עם בני משפחתם וחבריהם.

ראש עיריית שיקגו, רם עמנואל, אמר כשנמסר על הקו החדש במרץ השנה כי "הקו החדש בין שיקגו לישראל הוא ההוכחה שההשקעה שלנו בנמל נמל התעופה הבינלאומי או’הייר משתלמת, שכן יותר אנשים ברחבי העולם רוצים להגיע לשיקגו יותר מאי פעם. ממרכז ארה”ב למזרח התיכון, נמל התעופה של שיקגו עושה את העיר לנגישה יותר עבור מטיילים מרחבי העולם”.

Exit mobile version