Site icon IAS

אל על משדרגת הקו ללונדון

כיום מפעילה אל על 13 טיסות שבועיות בקווים ללונדון :  2 טיסות יומיות להית'רו , טיסת בוקר וטיסת ערב וטיסת בוקר ביום ששי  ושתי טיסות ללוטון היוצאות בשעות הבוקר בימים שני ושישי לרווחת הנוסעים העסקיים
 
החל ממרץ 2013 תפעיל אל על 17 טיסות ללונדון – 11 טיסות להיתרו (בוקר וערב בימים ראשון עד חמישי וטיסת בוקר ביום ששי) ועוד  6 טיסות בשבוע ללוטון מדי יום בשעה 7:30 (יום ו' בשעה 5:30)
 
החל מחודש אפריל טיסות לוטון יופעלו בחלקן גם במטוסי 767 משודרגים עם מחלקת תיירים פלוס. בחודש יולי 2013 תוסיף אל על עוד 5 תדירויות שבועיות ללוטון ובסך הכל יופעלו בלו"ז הקיץ של אל על מדי שבוע 22 טיסות ללונדון, מהן  11 טיסות ללוטון.
 
לרגל השקת הלו"ז החדש מציעה אל על מחיר מיוחד ללוטון החל מ-529$ במחלקת תיירים והחל מ 1279$ במחלקת עסקים – כולל כרטיס נסיעה ברכבת למרכז לונדון (25 דקות נסיעה)
 
דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים  באל על: " לונדון מהווה יעד עיקרי לנוסעי אל על בכל מחלקות השירות ומהווה יעד תיירותי אטרקטיבי ביותר בכל ימות השנה ויעד עסקי המושך אליו אלפי אנשי עסקים ישראלים מדי חודש. הוספת 6 טיסות שבועיות ללוטון הופכת את לונדון ליעד נגיש יותר עבור הנוסע הישראלי. היצע התדירויות הרחב מאפשר לאל על להציע לנוסעיה העסקיים ולנופשים את לוח הטיסות האטרקטיבי ביותר ליעד זה. "
 
במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין אל על לנמל התעופה לוטון, יוקצה מסלול מהיר לבידוק ביטחוני של כבודת היד בעת היציאה ומסלול בדיקת דרכונים מהיר בעת הכניסה. בנוסף, נוסעי מחלקת עסקים וחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על הזכאים לשירותי טרקלין יתארחו בטרקלין החדש והמרווח בשדה.

Exit mobile version