Site icon IAS

אל על משדרגת את צי מטוסי הבואינג 777

החל מקיץ 2015  ייהנו נוסעי מחלקת העסקים של אל על  ממושבי מיטה משודרגים ב-6 מטוסי הבואינג 777 הטסים ליעדים ארוכי הטווח כגון: לוס אנג'לס, הונג קונג, וניו יורק, כמו כן לפריז ולונדון

 

בעקבות ההצלחה של מחלקת תיירים פלוס בצי מטוסי ה- 747-400 , וצי 767-300 שתוצאותיה באו לידי ביטוי בהגברת הביקושים ושביעות רצון לקוחות גבוהה,  הוחלט להרחיב את המחלקה גם לציי 777 על מנת לאפשר את חווית הטיסה המשודרגת לקהלים נוספים של לקוחות.

 

מכירת תיירים פלוס לניו יורק תחל ב 19 לאפריל 2015 ולכלל יעדי הצי לטיסות החל מ-17.6.15

 

בנוסף, אל על מחדשת את מושבי המחלקה הראשונה בצי 777 ומציעה ללקוחותיה מחלקה אינטימית, יוקרתית ומעוצבת מחדש.

 

המהלך הוא המשך של שדרוג הציים שהחל בצי 744: ביוני 2014, השלימה אל על מהלך של שדרוג מחלקות היוקרה בצי בדגש על מחלקת עסקים, ב- 4 מטוסי 747-400 הטסים לניו יורק. המהלך כלל שדרוג של מושבי מחלקת העסקים למושבי מיטה וזכה לשביעות רצון רבה מהנוסעים.

 

אל על הנה חברת התעופה היחידה המציעה לנוסעי המחלקה הראשונה, טיסות ישירות ליעדי לוס אנג'לס וניו יורק בצפון אמריקה והונג-קונג במזרח הרחוק.

 

 

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "שדרוג מושבי מחלקות היוקרה במטוסים ארוכי הטווח הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על. בהמשך לתנופת ההתחדשות הכוללת הצטיידות ב-8 מטוסי  ER 737-900 חדשים, שדרגנו גם מושבי מחלקות העסקים והמחלקה הראשונה במטוסי ה- 747-400 וכעת בצי 777. בנוסף, לאור ההצלחה הגדולה והביקוש למחלקת תיירים פלוס, אנו מציעים את המושבים  גם בצי ה- 777. אנו ממשיכים לפעול כל העת לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר ללקוחותינו."

 

שינוי תצורה ושדרוג מחלקות היוקרה בצי מטוסי 777:

 פנים מטוס, מושבים ונראות הקבינה

 

פנים המטוס: פנים המטוס של מחלקות היוקרה בצי 777 עוצב מחדש.

 

במחלקת העסקים אל על שדרגה את המושבים למושב מיטה ומציעה מרווח גדול יותר בין המושבים. מחלקת העסקים במטוסים המשודרגים מציעות 35 מושבי עסקים

מושבי עסקים:

·     מושבים מופעלים חשמלית בעלי תמיכה ארגונומית.

·     מרווח מוגדל: 193 ס"מ– 190.5 ס"מ

·     רוחב מושב:  50.8 ס"מ

·     מושב מיטה

·     תכונות תפעוליות: מצב ישיבה, מנוחה, שכיבה, תמיכה לרגליים, תמיכה ארגונומית.

 

במחלקה הראשונה ייהנו הנוסעים ממחלקה אינטימית יותר ויוקרתית תוך שמירה על פרטיותם.

המחלקה מונה 6 מושבי מחלקה ראשונה (במקום 12 מושבים).

מושבי המחלקה הראשונה:

·        מושבים מופעלים חשמלית בעלי תמיכה ארגונומית.

·        מרווח:2 מטר

·        רוחב המושב: 53.3  ס"מ

·        מושב מיטה שטוח

 

במסגרת שיתוף פעולה בין אל על ל- HOLLANDIA המתמחה בהנדסת שינה, עוצב מזרן ייחודי ומפנק וכרית איכותית לנוחות לקוחות המחלקה הראשונה.

המזרן עשוי מחומר מתקדם ומיוחד, ה- TEMPUR , חומר שנעשה בו שימוש בנאס"א לריפוד המושבים בחלליות. החומר ידוע כחומר רך וגמיש המספק תמיכה הולמת לכל הגוף. את המזרון מכסה בד בגימור אלוורה רך ונעים למגע המעניק חוויה מפנקת.

 

מחלקת תיירים פלוס

מחלקת תיירים פלוס  ממוקמת בקדמת מחלקת תיירים לחוויית טיסה נוחה, מפנקת ונעימה יותר.

המחלקה מציעה מושבים משופרים עם מרווח רגליים גדול (86.36 ס"מ לעומת 81.3 ס"מ), וזווית הטיית מושב גב משופרת .

כמו כן, דלפקי בידוק ייעודיים ומגוון פינוקים ומגוון פינוקים לחוויית טיסה מועשרת.

 

לחברי מועדון הנוסע המתמיד במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב וכן נוסעים אשר רכשו כרטיס מסוג מחלקת תיירים במחלקות Y, S, M – מושבים אלו ניתנים בעדיפות ללא תשלום.
בנוסף, מחזיקי כרטיס האשראי  FLY CARD PREMIUM  נהנים ממושב במחלקת תיירים פלוס ללא תשלום. ההטבה על בסיס מקום פנוי בשדה התעופה.

 

החל מ – 19 באפיל 2015 תחל לפעול מחלקת "תיירים פלוס" במטוסי ה- 777 במחיר 80$ נקודות לקטע טיסה ליעדי אירופה ו 150 $ לקטע טיסה ליעדים הרחוקים.

 

Exit mobile version