Site icon IAS

אל על משדרגת את צי המטוסים

אל על נערכת בימים אלו לשדרוג מטוסי ה- 767-300 ולהרחבת מחלקת "תיירים פלוס" גם לצי זה, בנוסף לצי 747-400 בו פועלת המחלקה מיולי 2012 והביאה להגברת הביקושים ושביעות רצון בקרב הלקוחות.

 

מטוסי ה-767 של אל על פועלים בעיקר בקווים לטורונטו, יוהנסבורג, בנגקוק, בייג'ינג ובומביי. ריענון המטוסים כולל שדרוג של תאי הנוחות, ריפוד מחודש של מושבים, שיפור מערכת התאורה לתאורת LED והתקנת מחלקת "תיירים פלוס", אשר תחל לפעול במטוסים אלה החל מ- 18 בפברואר 2013.

תחילת מכירת המושבים במחלקה תפתח ב-18 בנובמבר 2012.

 

מחלקת "תיירים פלוס" ממוקמת בקדמת מחלקת תיירים ומעניקה חווית טיסה נוחה, מפנקת ונעימה יותר. המחלקה מציעה מושבים משופרים עם מרווח גדול יותר לרגליים (91.5 ס"מ לעומת 81.3 ס"מ), וזווית הטיית מושב גב גדולה בעוד 33%, דלפקי בידוק ייעודיים ומגוון פינוקים.

בנוסף, כל נוסע במחלקת עסקים ובמחלקת "תיירים פלוס" יקבל מערכת בידור אישית – iPad  חדיש ובו מגוון עשיר של סרטים, תוכניות טלוויזיה, משחקים ומוזיקה.

 

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: " מהלך זה הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על.

אל על ממשיכה בתנופת ההתחדשות והשדרוג של צי המטוסים לנוחיותם והנאתם של הנוסעים. בנוסף להצטיידות במטוסי ה- 737-900 החדשים, שיגיעו לחברה במהלך השנה הקרובה וישדרגו את חווית הנוסע גם ביעדים קצרי הטווח.

 

"כל אלה, יחד עם הוספת מחלקת השירות החדשה "תיירים פלוס" – יעניקו לנוסעי אל על חוויית טיסה חדשה. הציבור בישראל מעדיף לטוס אל על. בראש ובראשונה בגלל תחושת החום והביתיות, תחושת הביטחון והידיעה שאל על תמיד תהיה לצידו.

 

"אנו עושים הכול על מנת שבנוסף לכל אלה הציבור גם ייהנה מהמוצר הטוב ביותר, במחירים ההוגנים ביותר. נמשיך ונעשה הכול על מנת להיות הבחירה הראשונה והמועדפת לטיסות אל ישראל וממנה."

המחיר במחלקת תיירים פלוס תעלה 80 דולר/160 נקודות לקטע טיסה ליעדי אירופה ו 150 דולר/300 נקודות לקטע טיסה ליעדים הרחוקים.

 

לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב ולקוחות שרכשו כרטיסים ברי שדרוג יהיו זכאים למושב ללא עלות כספית בעת ההזמנה. בנוסף, נוסע נלווה ללקוח טופ פלטינום יזכה גם הוא במושב ללא עלות. היקף ההשקעה הכוללת מוערך בכ- 4 מיליון דולר.

Exit mobile version