Site icon IAS

אל על מרחיבה פעילותה לארה"ב בהמשך להשהיית הקו ליוהנסבורג

מטוסי אל על חונים בנתב"ג. צילום דוברות אל על

מאז תחילת הלחימה אל על עוקבת אחר השינויים בהעדפת הלקוחות ומבצעת התאמות בלוח הטיסות בהתאם. כמענה לצורך העולה בין היתר בקרב המגזר העסקי והקהילות היהודיות והישראליות, לצד התיירות המתגברת ליעדי ארה"ב השונים, אל על ממשיכה להרחיב את פעילותה בקווים לארה"ב ומוסיפה שתי טיסות שבועיות ללוס אנג'לס וממנה. כיום מפעילה החברה טיסה יומית ליעד, והחל מחודש יוני יתווספו שתי טיסות שבועיות בימים שני ורביעי, כך שסה"כ יפעלו 8 טיסות שבועיות בקו. לוס אנג'לס היא העיר הגדולה ביותר במערב ארה"ב והיא מרכז בין-לאומי לעסקים, מסחר, בידור, תרבות, תקשורת, אופנה וטכנולוגיה. היא היעד הרחוק ביותר של אל על כיום ונחשבת גשר ליעדי החוף המערבי, ביניהם לאס וגאס, סן פרנסיסקו, סיאטל, סן דיאגו, דאלאס, פיניקס ועוד.

בנוסף, החל מחודש יוני תוסיף אל על טיסה שבועיות בקו ת"א-בוסטון. החברה תפעיל 4 טיסות שבועיות בקו בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי, לאורך כל לו"ז הקיץ. בוסטון נחשבת מרכז כלכלי ותרבותי, עם מוזיאונים ואוניברסיטאות נחשבות,  וקהילה ישראלית ויהודית ענפה. נמל התעופה של בוסטון מהווה נתיב גישה למגוון רחב של יעדים ביבשת אמריקה, ובמסגרת שיתוף הפעולה של אל על עם חברת דלתא, חברת ג'ט בלו וחברות שותפות נוספות, הלקוחות יוכלו להמשיך למגוון יעדים דרך בוסטון בנוחות ובמהירות.

לאחר אישור הפטור מוויזה לארה"ב עבור ישראלים ונוכח תחושת הביטחון הגבוהה של הישראלים בארה"ב, נרשמת עלייה בחודשים האחרונים בקרב הישראלים המבקשים לטוס ליעדים השונים ביבשת. אל על נענתה לצורך העולה מהשטח ועושה מאמצים לתגבר באופן שוטף את לוח הטיסות לארה"ב. עד כה הוסיפה החברה טיסה יומית לניו יורק, כך שתפעיל בקיץ הקרוב עד 6 טיסות יומיות. אלה מצטרפות ל-5 טיסות שבועיות למיאמי, ולשתי טיסות שבועיות לפורט לודרדייל שבפלורידה שיחלו לפעול ב-15 באפריל, יעד המאופיין בטיסות המשך למגוון יעדים במרכז ודרום אמריקה ובאפשרויות רבות לקרוזים. סה"כ, עתידה אל על להפעיל בקיץ הקרוב למעלה מ-50 טיסות שבועיות ישירות ליעדי ארה"ב השונים.

הרחבת רשת הנתיבים לארה"ב, מתאפשרת בין היתר הודות לטיוב לוח הטיסות של החברה ולהשהיית הטיסות ליוהנסבורג החל מסוף מרץ הקרוב, לצד המשך הגדלת צי המטוסים של החברה.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על. צילום דוברות אל על

 שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "מאז פרוץ המלחמה אל על מעבה את לוח הטיסות לארה"ב על מנת להמשיך ולשמר את הגשר האווירי ליעד שמהווה עורק ראשי כה משמעותי עבור מדינת ישראל. אנו ממשיכים במגמת ההתרחבות בארה״ב גם לקראת עונת הקיץ. לוס אנג'לס ובוסטון הן יעדים מרכזיים שמתאפיינים בקהילות יהודיות וישראליות ענפות, מרכז עסקי ותרבותי ונקודות חיבור לטיסות המשך למגוון יעדים ברחבי היבשת. הרחבת הקווים לבוסטון וללוס אנג'לס, בהמשך להוספת טיסות לניו יורק ולפלורידה, מותאמת לביקוש העולה מהלקוחות ומציגה מגמה של תנועה ערה מישראל לארה"ב ובחזרה. אנו ממשיכים לתגבר את הקווים ככל שניתן על מנת לתת מענה ללקוחותינו".

Exit mobile version