Site icon IAS

אל על מעניקה הטבה של חבילת גלישה 1GB במתנה לכלל נוסעיה

מטוס אל על. צילום דוברות אל על

בזמן חופשת הקיץ ועל רקע המצב הביטחוני במדינה, אל על מעניקה הטבה GB1 גלישה במתנה לכל לקוחותיה הטסים בחודש הקרוב. החברה תעניק את ההטבה ללקוחותיה באמצעות כרטיס SIM וירטואלי (eSIM) מבית Travel sim.

החיבור נעשה באופן אוטומטי ומהיר הכולל חבילת גלישה של GB1 במתנה (למכשירים תומכי Esim), לשימוש במגוון יעדים בחו"ל. נוסעי אל על יוכלו להצטרף  להטבה, החל מיום ראשון, 18 באוגוסט 2024 ועד 15 בספטמבר 2024 כולל. הפעלת החבילה תתאפשר במהלך 3 חודשים ולמשך נסיעה של עד 30 יום.

ההצטרפות להטבה יתאפשר בניהול ההזמנה באתר אל על או בעמוד ההטבה. לפרטים נוספים. נדגיש כי לא ניתן להצטרף להטבה באמצעות המוקד הטלפוני של אל על.

ללקוחות אל על שברשותם מכשיר שאינו תומך eSIM, או לקוחות שירצו לרכוש חבילה מעבר להטבת 1GB במתנה, יוצעו מגוון חבילות הכוללות שיחות וגלישה במחירים בלעדיים ללקוחות אל על (באמצעות קבלת  SIM פיזי ללא עלות עד בית הלקוח. הכל כמפורט באתר אל על).

ראש אגף שיווק ודיגיטל באל על, אופיר גולדמן: "לאור המצב הנוכחי, רצינו להעניק ללקוחותינו את האפשרות להיות מחוברים גם כשהם נמצאים בחו"ל כדי שיוכלו להתעדכן במתרחש ולהיות בקשר עם יקיריהם. במסגרת שיתוף הפעולה המתמשך של אל על עם Travel sim, נוסעי אל על יכולים ליהנות מהטבה של חבילות גלישה בחו"ל כדי לשמור על קשר ולהיות מחוברים מכל מקום בעולם. חודשי הקיץ ותקופת החגים מאופיינים בנסיעות משפחתיות והטבה זו תציע ערך של ממש עבור כל בני המשפחה".

ההטבה היא למכשירים תומכי eSIM בלבד, ההצטרפות להטבה הינה באמצעות אתר האינטרנט בלבד ובכפוף לתקנון.

Exit mobile version