Site icon IAS

אל על מודיעה על ארבעה יעדים במחיר אחיד ונוח

מטוס אל על. צילום דוברות אל על

בדיון שנערך הבוקר במשרד הכלכלה, הודיעה חברת אל על לשר הכלכלה, ניר ברקת, על החלטתה לקבע את המחירים ללרנקה ב-199$, לאתונה ב-299$, ולוינה ולדובאי ב-349$. המחירים האחידים יהיו בתוקף עד לסוף שנת 2024 ותקפים לכל המושבים במטוס. היעדים הנ״ל יהוו ״האבים״, אליהם יוכלו הטסים מישראל להגיע במחירים נוחים ומשם להמשיך לכל יעד בעולם במחירים תחרותיים. בשל ביטול טיסות רבות של חברות זרות, המטרה היא לאפשר לישראלים לצאת מישראל ולהגיע לשדות תעופה בינלאומיים מהם יוכלו לטוס לכל יעד בעולם במחירים שווים לכל נפש.

המהלך מגיע במקביל למדיניות המחירים המוקפדת אותה פרסמה אל על והגבלת המחירים ביתר יעדי אל על. מאז תחילת המלחמה ובפרט מתחילת חודש אוגוסט, אל על עושה מאמצים רבים על מנת לסייע לישראלים שטיסתם המקורית בוטלה לטוס ולאפשר שהשמיים של ישראל יוותרו פתוחים. החברה ממשיכה לתמוך במשרתי כוחות הביטחון בסדיר ובשירות המילואים ובמשפחות החטופים. במסגרת המאמצים, החברה הגדירה שני יעדים מרכזיים, אתונה ולרנקה, אליהם ממשיכה לתגבר את לוח הטיסות, והטיסות מהם מוצעות במחיר קבוע או נמוך ממנו. ביתר טיסות החברה בהן נותרו מושבים פנויים, הורדנו את המחיר עד סוף חודש ספטמבר, לצד החלת מדיניות ביטולים מקלה שמתעדכנת בהתאם למצב, גם עבור מי שרכש כרטיס שאינו מאפשר ביטול.

חברת אל על ממשיכה לפעול על מנת לתת מענה לציבור, וכעת יוצאת במהלך שמטרתו לספק ודאות ולקבע את המחיר עבור 4 יעדים מרכזיים אשר מהם ניתן למצוא מגוון רחב של כרטיסי טיסה ליעדי המשך ברחבי העולם, שישרתו את הנוסעים הישראלים. ההחלטה התקבלה בתמיכת משרד הכלכלה ובהמשך לדיון שנערך הבוקר בהובלת שר הכלכלה, ניר ברקת ובהמשך לשיח השוטף עם שרת התחבורה, מירי רגב, בנושא מצב התעופה בישראל.

עבור כל יעד נקבע מחיר קבוע בו ימכרו כלל הכרטיסים הזמינים במטוס, עבור כרטיס LITE במחלקת תיירים לטיסת הלוך-חזור. המחירים יהיו תקפים לטיסות הממריאות עד סוף שנת 2024. אל על מפעילה עשרות טיסות שבועיות ליעדים אלה, וכחלק מהמהלך היא תתגבר בטיסות נוספות אליהם, זאת על מנת להגדיל את היצע המושבים ולתת מענה לביקושים הגבוהים. כ-80,000 מושבים יהיו זמינים לרכישה לתקופה המדוברת.

להלן היעדים שהוגדרו כמרכזים והמחירים בהם מקובעים ונוחים, ויוחלו באופן אחיד בכל הטיסות במחלקת התיירים:

טיסת הלוך-חזור ללרנקה (קפריסין) תימכר ב-199$.

טיסת הלוך-חזור לאתונה (יוון) תימכר ב-299$.

טיסת הלוך-חזור לוינה (אוסטריה) תימכר ב-349$.

טיסת הלוך-חזור לדובאי (איחוד האמירויות) תימכר ב-349$.

המחירים יתעדכנו באתר אל על בשעות הערב (ד'), ניתן יהיה להזמין באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות.

ארבעת היעדים אותם הגדירה אל על מאפשרים קישוריות רחבה למאות יעדי המשך, וירחיבו את היצע האפשרויות לנוסע הישראלי, שיוכל לרכוש באופן עצמאי טיסת המשך למגוון רחב של יעדים ביבשות השונות.

מלרנקה יוצאות כ-1,000 טיסות בינ"ל מידי שבוע, מאתונה יוצאות כ-2,500 טיסות בינ"ל מידי שבוע,

מוינה יוצאות כ-4,000 טיסות בינ"ל מידי שבוע, ומדובאי יוצאות כ-8,500 טיסות בינ"ל מידי שבוע.

מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה: "אנו ממשיכים לפעול כדי להגדיל את היצע המושבים ככל הניתן ולהרחיב את לוח הטיסות. המהלך יאפשר לנו להציע עשרות אלפי מושבים במחירים נוחים וידועים מראש, ולתת מענה נרחב ביעדים שמהווים נקודות קישור ליבשות השונות. הגדרנו מחיר קבוע לארבעה יעדים מרכזיים, במטרה לאפשר לישראלים ודאות תעופתית בתקופה זו. אנו ממשיכים במשימה שלנו להבטיח את הגשר האווירי לישראל וממנה, ועושים מאמצים רבים על מנת לתת מענה מתאים לכלל הציבור הישראלי"

Exit mobile version