Site icon IAS

אל על:" מהפכה בתחום קניות הדיוטי פרי באינטרנט"

אל על מרחיבה את פעילותה בתחום הקניות במטוסים: חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אתר הקניות המקוון shopnfly .

 
באל על מציינים כי שיתוף הפעולה החדש יחולל מהפכה בתחום קניות הדיוטי פרי באינטרנט טרום הטיסה ויעניק חוויה חדשה לנוסעים

 

shopnfly הוא אתר קניות מקוון  המאפשר לנוסעים לחפש, לבצע השוואת מחירים ולרכוש מגוון רחב של מוצרים הזמינים בכל שלב של נסיעתם. הנוסעים יוכלו לאסוף את המוצרים שהזמינו בחנויות הפטורות ממכס בנמלי התעופה, במטוס או אף בבית המלון בו ישהו.

 
בהמשך למחויבותה של אל על לשיפור מתמיד של חווית הלקוח בטיסה והיותה  חברת תעופה מובילה בשירות לקוחות וחדשנות טכנולוגית , – שיתוף הפעולה  יאפשר ללקוחות אל על חוויית קניה מהפכנית.

באמצעות אתר shopnfly , נוסעי אל על יוכלו להשוות מחירים של מוצרי דיוטי פרי טרום הטיסה,לבצע את ההזמנה ולקבל את המוצר ישירות בטיסה. 

 

אתר  shopnfly יקשר את לקוחות אל על לעולם קניות הדיוטי פרי  המקוון המשתרע על פני 80 שדות תעופה ואינספור חנויות דיוטי פרי ברחבי העולם.  פלטפורמה מקוונת זו שנוצרה ע"י shopnfly, מאפשרת ללקוחות גישה לרשת עולמית של חנויות המציעות מיליוני מוצרים.

 

"חברנו לחברת אל על בכדי לאפשר למיליוני לקוחות אל על ליהנות מחוויית הקנייה הטובה בעולם", אמר גיא געש, מנכ"ל ומייסד השותף בshopnfly. "מטרתנו היא לספק קניה "בלחיצה אחת" לכל לקוחות אל על."

"אנו שמחים לעבוד עם shopnfly כדי לסייע ללקוחותינו לשפר את חוויית הנסיעה וחוויית קנייה. אל על מחויבת כל העת  לחדשנות ולשיפור חוויית הלקוח ואנו מאמינים כי shopnfly היא הדבר הגדול הבא בתחום זה ", אמרה יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות ושירות של אל על.

 

Exit mobile version