Site icon IAS

אל על חוזרת למיאמי ?

רבים הופתעו לקרוא (אולי גם אנשי אל על) בדף הפייסבוק של איוב קרא, סגן השר במשרד לשיתוף פעולה אזורי, בו נכתב:"  בשנה הבאה יופעל קו ישיר של אל-על בין העיר מיאמי בארה"ב לישראל ובחזרה לאחר שהופסקו טיסות אלו מאז 2008 ועד היום.  כמו כן, העיר מיאמי תאמץ בקרוב ישוב דרוזי כאות הערכה על תמיכתם של הדרוזים לביטחונה של מדינת בישראל".

אלה דברים שסוכמו אמש בין ראש עיריית מיאמי-ביץ' מר פיליפ לווין, אחד ממנהיגי הדמוקרטים הקרובים ביותר למועמדת לנשיאות ארה"ב הילרי קלינטון, לביני, בפגישה שערכנו בעיריית מיאמי-ביץ', שעסקה בהתפתחויות במזרח התיכון בכלל ובישראל בפרט, ציין סגן השר.

"בנוסף, נפגשתי גם עם ראש הקהילה היהודית במיאמי מר ג'ייקוב סלומון  והאחרון ביקש לארגן לראשי הקהילה היהודית ביקור בגולן כדי לעמוד מקרוב על צרכיהם ההומניטאריים של הדרוזים בחאדר.

כאמור, חברת התעופה אל על ביטלה את טיסותיה בקו תל אביב מיאמי בספטמבר 2008 לטענתה בעקבות אי כדאיות כלכלית שבאה בעיקר מנסיקת מחירי הדלק הסילוני. חיים רומנו, מנכ"ל אל על בזמנו ציין כי נסיקת מחירי הדלק הסילוני גוררת עלויות תפעוליות בלתי נסבלות ולא כדאיות כלכלית.

כפתרון להפסקת הטיסות הישירות למיאמי הציעה בזמנו אל על טיסות לעשרות יעדים בארה"ב באמצעות הסכם קוד שר שנחתם עם חברת התעופה האמריקנית- אמריקן איירליינס. 

Exit mobile version