Site icon IAS

אל על והחרדים: פיצוי לנוסעים, ההתנצלות מתקבלת

אל על הפסידה למעלה מ-52 מיליון דולר בשנה החולפת . צילום יח"צ

אל על מודיעה הבוקר: "בנושא טיסת אל על מה-15 בנובמבר מניו יורק לתל אביב החברה מוצאת לנכון לחזור ולהבהיר, כפי שכבר הבהירה בהודעה לתקשורת ביום 19 בנובמבר, כי היא לא הטילה אשם בציבור החילוני, הדתי או החרדי באירועים עליהם דווח".

לדבריה, כל פרסום אחר לא נעשה על דעת אל על. "אל על אינה מבחינה בהשתייכות לקוחותיה למגזר, מגדר או לאום כלשהו. הנהלת אל על מגבה ומוקירה את אנשי צוות האוויר והקרקע שפעלו בטיסה זו באופן מעורר הערכה".

עוד נמסר כי אל על החליטה להעניק כרטיס טיסה הלוך ושוב לאירופה לכלל 400 נוסעי הטיסה נוכח אי הנוחות שנגרמה ללקוחות החברה.

מטעם החרדים נמסר כי הרב סורוצ׳קין, ממובילי המחאה, מקבל הבוקר את הודעת ההתנצלות של החברה וממריא כעת בטיסת אל על לניו יורק.

לא כולם מוכנים לסלוח

עם זאת, נשמעו גם קולות אחרים: זעם וכעס רב ברשת על הודעת ההתנצלות של אל על. העיתונאים החרדים מגדירים זאת ״זלזול מחפיר״. ככה״נ הנוסעים החרדיים שהיו על הטיסה יתבעו את החברה מלבד הרב סורוצ׳קין שהתחיל במאבק וכבר הבוקר טס באל על.

משה גלסנר: ״בושה! הודעת אל על אינה התנצלות אלא המשך החוצפה וההתנהגות המחפירה. במקום המילה סליחה כלפי נוסעים ששיקרו אותם, התעמרו בהם ואיימו בתלונה למשטרה נגדם – ממשיכה החברה בשלה״.

חיים אילוז: ״ההבהרה של אל על נראית כמי שמנסה להוציא את החרדים מטומטמים. לא רק הנוסעים מרגישים ב׳אי נוחות׳ אלא כלל הציבור החרדי״.

Exit mobile version