Site icon IAS

אל על : ה-737-900 מצטרף החודש לצי המטוסים

המטוס הראשון מתוך שישה מטוסים חדשים שהוזמנו על ידי אל על, צפוי להימסר בסיאטל לקראת אמצע אוקטובר 2013, במסגרת מגמת ההצטיידות וחידוש צי המטוסים של אל על בהשקעה כוללת של כ- 320 מיליון דולר.

 

מטוס בואינגER 737-900 הינו המטוס המתקדם ביותר בעולם מבין המטוסים צרי הגוף, הוא בעל יתרונות תפעוליים רבים ונחשב ליעיל וחסכוני יותר מדגמים אחרים.המטוס החדש יפעל ביעדי אל על בטווח הקצר והבינוני לאירופה.

 

לקראת הגעת המטוסים החדשים, עולה היום (ג', 1.10) אל על בקמפיין תחת המסר: "אל על מתחדשת. העתיד כבר כאן- בואו להכיר אותו". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון יכלול ביצוע מיוחד של לירן דנינו לשירה של לאה שבת "תמיד יחכו לך". במרכז הקמפיין – רגע קבלת המטוס החדש על ידי אנשי אל על.

 

אל על צפויה להשקיע כ 320 מיליון דולר ברכש של  6 מטוסים חדשים, מהמתקדמים והמשוכללים בעולם, הראשון מהם צפוי לנחות באוקטובר 2013, המטוס השני מתוכנן להגיע בתחילת חודש דצמבר ועד תחילת  2016 צפויים להתקבל ארבעה מטוסים נוספים מדגם זה, על מנת ליצור חווית טיסה חדשה ומתקדמת לנוסעים לאירופה.

 

מחלקת העסקים כוללת 16 מושבים ומחלקת התיירים 156 מושבים.

 

עבור מחלקות התיירים והעסקים רכשה אל על מושבים דקים וקלים המיוצרים בטכנולוגיה חדישה עם כריות מושב ארגונומיות לנוחות מרבית.על מנת לייצר חווית טיסה תומכת עבודה ופנאי, כלל הנוסעים ייהנו  משקעי חשמל וחיבורי USB בסביבת המושב.

 

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "הגעתם הצפויה של מטוסי ה- ER737-900 החדשים של אל על תהווה את שיאה של תנופת ההצטיידות וחידוש צי המטוסים של החברה. רכישת המטוסים מציבה את החברה בחזית הטכנולוגית הבינלאומית וצפויה ליצור קפיצת מדרגה משמעותית בשירות לנוסעים ובחוויית הטיסה. ההשקעה במושבי מחלקת התיירים, החדישים מסוגם ובמערכת הבידור המשוכללת שתושק בחודשים הקרובים, עולים בקנה אחד עם היעד שהצבנו לעצמנו – לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר לנוסעים ולשמור באמצעות כך על מעמדה של אל על כחברת התעופה המועדפת לטיסות אל ישראל וממנה."

 

ER 737-900  מחלקות השירות והמוצר –

 

מטוסי ה ER 737-900  יופעלו בתצורה ייחודית לאל על : 172 מושבים

 

שתי מחלקת שירות: 16 מושבים במחלקת העסקים ו- 156 מושבים במחלקת התיירים.

 

מושבי מחלקת עסקים – מושבי עסקים ייעודיים ומרווחים מסוג MILLENNIUM המציעים נוחות מלאה עם מרווח של 44" . כל המושבים מצוידים בשקעי חשמל למחשב הנישא וחיבורי USB .

 

מושבי מחלקת תיירים – לראשונה בצי אל על, מושבים דקים וקלים מסוג  PINNACLE המיוצרים בטכנולוגיה חדישה עם כריות מושב ארגונומיות לנוחות מרבית.

מושבי מחלקת התיירים הנוחים מציעים מרחב מחייה נוח לנוסע גם בזכות מיקום כיס הספרות בחלק העליון של גב המושב.

בכל שורת מושבים במחלקת התיירים,  שקעי חשמל למחשב הנישא וחיבורי  USB .

 

בידור בטיסה –

אל על תשיק עם המטוס החדש מערכת בידור בטיסה הכוללת טכנולוגיה חדשה.

 

פנים המטוס – תאורת אווירה חדשנית וחווייתית המשתנה במהלך הטיסה, תאי אחסון גדולים ומרווחים במיוחד לאחסון כבודת היד, ועיצוב חדש לפנים מטוס.

 

המטוסים החדשים יופעלו ביעדי אל על אל/מאירופה. 

Exit mobile version