Site icon IAS

אל על השיקה שירות לשיתוף נסיעה מנמל התעופה

נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם. צילום Depsitphotos

חברת אל על הודיעה על השקת שירות חדשני, ראשון מסוגו בעולם התעופה, אשר יאפשר ללקוחותיה למצוא שותפים לחלוק איתם נסיעה מנמל התעופה למלון ובחזרה לנמל , ובכך להוזיל בצורה משמעותית את העלויות הנלוות לנסיעה.

השירות החדש נותן מענה לאחת התלונות השכיחות של תיירים בנוגע ליוקר הנסיעה מהנמל למלון ובחזרה. כך לדוגמא, נסיעה משדה התעופה בלונדון במונית למרכז העיר, יכולה לעלות קרוב ל- 500 שקלים.

הנוסעים בטיסה יכולים להירשם לשירות באמצעות אתר ייעודי. השירות מאפשר למצוא נוסעים נוספים שנוחתים באותו שדה תעופה ובאותה שעה וממשיכים ממנו ליעד זהה או קרוב, כדוגמת מלון או כתובת פרטית ולחלוק איתם מונית.

השירות מיועד לנוסעים המעוניינים לחלוק נסיעה עם נוסעים אחרים מטעמי חסכון בעלויות, הגנה על הסביבה, מתוך קושי בהתמצאות לבד בעיר זרה ורצון להכיר אנשים חדשים שאפשר יהיה לטייל איתם בחופשה.

השירות מסופק על ידי אל על ללקוחות כל חברות התעופה, כך שגם נוסעים בחברות תעופה אחרות יכולים להשתמש בו כדי למצוא נוסעים שנוחתים באותו זמן, וממשיכים למלון או כתובת סמוכים.

כדי להצטרף לשירות, נכנסים לאפליקציה ומזינים כמה פרטים כגון מספר הטיסה ותאריך הטיסה, הכתובת או המלון אליהם ממשיכים מנמל התעופה ביעד, כתובת מייל וטלפון. חשוב לציין שהמידע לא מועבר ללקוחות אחרים שנרשמו לשירות.

מטוס אל על. השירות מסופק על ידי אל על ללקוחות כל חברות התעופה. צילום יח"צ

קישור לחדר צ'ט מאובטח

ברגע שנמצאה התאמה, כל אחד מהנוסעים, מקבל SMS או מייל שכולל קישור לחדר צ'אט מאובטח ואנונימי. משלב זה, ולאחר שבוצע החיבור בין שני נוסעים – תיאום שאר הפרטים באמצעות הצ'אט: נקודת המפגש בשדה, הזמנת המונית, חלוקת העלויות  ועוד – עובר לידיהם.

סמנכ"ל לקוחות ושירות, אמיר רוגובסקי: "כחלק מהמאמצים שאנו משקיעים בהבנת צרכי לקוחותינו, מצאנו פיתרון יעיל ואיכותי עבור נוסעים רבים, אשר מעבר להוצאה הכספית הגבוהה שנלווית לטיול שלהם, נאלצים להוציא מכיסם מאות שקלים עבור שירותי הסעה מנמל התעופה למלון, ולהיפך."

סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ': "שירות זה הוא חלק מתפיסת החדשנות של החברה בה אנחנו משיקים מוצרים דיגיטלים חדשניים ללקוחותינו ומשפרים אותם כל הזמן. המוצר הושק באופי עבודה של סטארט-אפ בצורה מהירה וימשיך להתפתח ככל שלקוחותינו ישתמשו בו יותר."

לינק לאתר.

Exit mobile version