Site icon IAS

אל על השיקה מחדש טיסות למנצ'סטר

מימין, גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, אלי דפס, יו"ר אל על ומיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על גוזרים סרט באחד הטקסים. צילום סיון פרג'

אחרי הפסקה של שנים אחדות, המריאה הבוקר הטיסה הראשונה של אל על למנצ'סטר שבאנגליה. במסגרת הטיסות החדשות תציע החברה שלוש טיסות בוקר שבועיות במטוסי בואינג 737, אשר יציעו שתי מחלקות שירות, עסקים ותיירים.

הטיסות ימריאו מנתב"ג בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעה 08:15 וינחתו במנצ'סטר בשעה 11:55. טיסות החזור ממנצ'סטר ייצאו בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעה 13:00 וינחתו בנתב"ג בשעה 20:45.

רגע לפני המראת טיסת הבכורה, התקיים טקס גזירת סרט בראשות מנכ"ל החברה, גונן אוסישקין, והנהלת החברה. אוסישקין אמר כי כל פתיחת קו היא מרגשת מחדש. "אנו מחדשים את הקו למנצ'סטר ומאחל לכולנו חוויה מרתקת. תודה רבה לכל מי שלקח חלק במהלך משמעותי זה. שיהיה בהצלחה לכולנו".

בעבר הפעילה אל על טיסות למנצ’סטר על בסיס קבוע עד שנת 2011 כשהפסיקה אותן מחוסר כדאיות כלכלית. כיום מציעה חברת הלואו-קוסט איזיג’ט טיסות לעיר ועד לקריסתה, הציעה טיסות גם חברת מונארך הבריטית.

גשר המילניום במנצ'סטר. יעד אירופי נוסף לאל על. צילום Depositphotos

מנצ’סטר ידועה בעולם בזכות קבוצת הכדורגל שלה, מנצ’סטר יונייטד. הקניות בה זולות מאשר בלונדון ויש בה את הקהילה היהודית השנייה בגודלה בבריטניה אחרי לונדון. העיר השלישית במספר התושבים היהודים שלה היא לידס, המרוחקת רק כשעת נסיעה ממנצ’סטר, כך שטיסה למנצ’סטר יכולה להתאים לשתי הקהילות.

מנצ’סטר היא יעד גם לאנשי עסקים, מכיון שלחברות תקשורת יש בסיס שם ותוכניות טלוויזיה רבות מופקות בה. כמו כן ממנצ’סטר קל ומהיר להגיע לגלזגו שבסקוטלנד ולצרף יעד מעניין נוסף לטיול.

Exit mobile version